Gå til innhold

Seriøse kynnere to dager i strekk...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kynnere er det egentlig vanlig å ha? 1. gangs i uke 32 her og har hatt crazy kynnere uten stans i snart 2 dager. Magen er så konstant stram at det har blitt svært vanskelig for meg å kjenne bevegelsene til ei ellers veldig merkbar lita trulte. Bruker det å være slik de to siste mnd..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Opplevde dette også i uke 32. Det varte i 3 dager, intense kynnere, magen konstant hard. Ble helt utslitt. så lettet det litt opp men ble ikke som normalt som det hadde vært tidligere.

Jeg kontaktet ikke føden før det hadde gått 5dager. Tenkte det var greit å høre. De mente jeg skulle kommet når det holdt på på det verste. Så de kunne tatt ctg ol.

Jeg tok da ctg og ul for å sjekke om tappen var forkortet. For det kunne være en forsmak på for tidlig fødsel. Heldigvis var det ikke det.

Så har du fortsatt imorgen tidlig ville jeg ringt å hørt hva de har å si:))

Jenta mi i magen ble ekstremt urolig, jeg følte hu ikke fikk roen i det hele tatt. Kavet inni der hele tiden. Etter kynnerene gikk tilbake til normalt har hu vært ekstremt rolig. Roligere enn hun var før kynnerene begynte...

Skrevet

Takk for et godt svar:) det er akkurat slik det er hos meg også. Natta fortsatte med ekstremkynnere, men det roet seg utover morgenen. Ringer føden og hører med de dersom dagen i dag blir lik den i går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...