Gå til innhold

Hjelp flere som gruer til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 gangen dette og nå er tiden de andre ble født kommet. Kjenner at jeg ikke er klar for sykehus og fødsel og får litt hetta av det som venter..

Blir stas med babyen er her, men det før kunne jeg godt stått over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min 4.fødsel, og er ikke klar enda! Merker at jeg vet godt hva jeg går til denne gangen. Gleder meg til babyen kommer, men gruver meg også til de første tøffe ukene. Håper å få energi til å gjøre alt klart snart, slik at jeg kan begynne å innprente hjernen med: "la oss bare få det overstått nå!"

Skrevet

Jeg hadde fødselsangst sist.. det endte veldig bra og alt gikk "etter boka".. men så tenker jeg, det kan umulig bli så bra igjen.. så uff.. jeg gleder meg IKKE :( er redd for å ikke rekke frem... og alt som kan gå galt.. huff.. gleder meg til ungen er ute og jeg vet at alt er bra..

Skrevet

Jeg har det også sånn. Gruer meg skikkelig. Håper alt går bra denne gangen også. Krysser fingra for alle ;)

Skrevet

Er forsåvidt ikke redd for at noe skal gå galt, men mer smerten og at jeg ikke har kontrollen jeg tenker på.

Men det er jo ingen vei tilbake nå, murrer og ulmer så r spent på om det setter i gag for alvor nå eller om det blir mye falske alarmer fremover.

Skrevet

Gruer meg jeg også, første gangen min, så aner ikke hva jeg går til.. Har ikke gruet meg til fødsel i det hele tatt før nå i det siste, er 3 uker til termin, føler meg ikke klar i det hele tatt! Gruer meg til smertene, gruer meg i forhold til alt som "kan gå galt".. Skal bli veldig fint å se ungen da såklart, men vet jo ikke hvordan jeg takler tiden etterpå heller.. Det er liksom så skummelt med alt.. Men bare alt går bra med babyen min, så skal jeg egentlig være fornøyd da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...