Gå til innhold

Slimproppen gått? Litt vann som lekket? uke 26+5

Silly88

Anbefalte innlegg

Hei!

I natt våknet jeg av at jeg var skikkelig tissetrengt. Fant da en klump i trusen (var blank/gul og ca på størrelse med en 5 kroning). Litt usikker på om dette er litt av slimproppen eller kanskje utflod av noe slag, eller gammel sæd???

Var også mye slim når jeg tørket meg etter å ha tisset. Dette slimet var blankt og luktet ingenting.

I dag har alt vært helt vanlig, men for noen timer siden fikk jeg følelsen av at noe rant ut av meg, og trusen ble klissvåt.

Byttet da truse og har ikke blitt våt etterpå.

I tillegg er jeg skikkelig tissetrengt hele tiden i dag, pleier ikke å være det, og hver gang jeg er på do, kommer det faktisk ut litt!!

Men hva tror dere dette er? Burde jeg ringe jordmor, eller er dette mest sannsynlig bare gamle sæd rester eller en merkelig utflod??

Noen som har erfaringer? :)

Fortsetter under...

Da har jeg snakket med føden og de mente at det var nok slimproppen som hadde gått.. Jeg skulle også følge med på utfloden/vannet til i morgen. Hvis jeg fikk mer kynnere, o.l så måtte jeg kontakte dem med en gang. Ellers kunne jeg leve som normalt. Greit å ta den telefonen, slik at jeg kan slappe mer av i natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...