solrose1 Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 da har jeg spåd alle på lista mi.. untatt dere anonyme..dere kan sende pm..trenger litt mere info.. kommmer innom å spår igjen om ikke lenge.. god helg allesammen.. klem
Stjerne_skudd Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 du har ikke svart meg. jeg skrev meg på på første side.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 God helg til deg! Fortjener å slappe av nå det du/dere gjør som spår er jo helt fantastisk givende:) dere bruker deres private tid til å svare på våre spørsmål og bekymringer:) det må jo ta mye tid og energi! Setter veldig pris på det! God helg!
Stjerne_skudd Skrevet 6. mai 2012 #4 Skrevet 6. mai 2012 da har jeg spåd alle på lista mi.. untatt dere anonyme..dere kan sende pm..trenger litt mere info.. kommmer innom å spår igjen om ikke lenge.. god helg allesammen.. klem Hei! Beklager! Jeg så svaret ditt nå TUSEN TAKK! Og dette lover bra! skal gi tilbakemelding jeg!
solrose1 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2012 du har ikke svart meg. jeg skrev meg på på første side. hei jo har svart deg..men står på 2 eller 3 siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå