Gå til innhold

Guttenavn - hjelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg leter altså etter det optimale guttenavnet :-) Har noen på lista, noen som vil rangere? Og gjerne komme med flere gode forslag...

Vi tenker på

Magnus

Mikkel

Jakob

Albert

Herman

Oskar

Emil

I tilfeldig rekkefølge...

På forhånd takk for hjelpen :-)

1.Emil

2.Magnus

3.Jakob

4.Herman

5.Oskar

6.Mikkel

7Albert

Ja, jeg leter altså etter det optimale guttenavnet :-) Har noen på lista, noen som vil rangere? Og gjerne komme med flere gode forslag...

Vi tenker på

Magnus

Mikkel

Jakob

Albert

Herman

Oskar

Emil

1. Mikkel - en av mine absolutte favoritter. Et navn med glimt i øyet....

2. Magnus - et stolt navn med historisk sus over seg.

3. Jakob - et klassisk stilrent navn

4. Resten - fine navn

Annonse

Takker :-) Det er nok Jakob, Magnus og Mikkel som er topp 3 her. Emil liker jeg veldig godt, men det er litt mye brukt for tiden... Mikkel er et navn jeg har tenkt mer og mer på i det siste. Men gir det for mye Mikkel Rev-assosiasjoner, tro...?

Kanskje, med bare tre på topp, så gir det seg selv når vi ser babyen...? Håper det :-)

Tar gjerne i mot flere innspill :-)

HI

Tror ikke du skal være redd for at Mikkel skal gi for mye "Mikkel rev" assosiasjoner :) Du vil venne deg til navnet så fort, og bare tenke på gutten din når du hører Mikkel ;) Hvis du kaller han det da :P

Jeg har et søskebarn som heter Mikkel på 3 år, og vet at tanta mi har fått så mye positive tilbakemeldinger på navnet hans :)

Sønnen vår heter Mikkel, og tror ikke han har blitt ertet på noe vis for navnet. Tvert i mot tror jeg, og jeg er blitt innmari glad i navnet.

Det var pappan hans som sa "skal han ikke bare hete Mikkel" på fødestuen, og Mikkel ble det. Har aldri angret. . Nå er han 12 og stor gutt, og gir uttrykk for å trives med navnet. Jeg har kallenavn på han, Mikkelsen, Compadre Miguel, han selv kaller seg "Michael" på nett når han spiller PC-spill internasjonalt - men aldri Mikkel Rev :-)

Vi tenker på

Magnus

Mikkel

Jakob

Albert

Herman

Oskar

Emil

1. Jakob

2. Herman

3. Oskar

4. Magnus

5. Emil

6. Mikkel

7. Albert

Fine navn alle sammen da :)

Noen andre forslag:

Anton

Gustav

Linus

Henrik

Simon

Wilhelm

Aksel

Julian

Brage

Bendik

Matteus

Didrik

Daniel

Victor

August

Emilian

Ulrik

Jesper

Annonse

Vi tenker på

Magnus

Mikkel

Jakob

Albert

Herman

Oskar

Emil

Mikkel

Jakob

Herman

Oskar

Magnus

Emil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...