Mamma til snart 2 søte små Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Jeg er 8 dager over termin i dag og skal settes i gang på tirsdag. Men dagene er så laaaaange! Hva gjør dere andre for å få dagene til å gå? Skjønner heller ikke hvor jeg skal finne mere tålmodighet. Uff!
Trultetryne Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Bare 2 dager her, men jeg er utålmodig!!! Overtidskontroll mandag og spent på hva som skjer videre etter den.
imorgon.. Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 9 dager på overtid! Fødte 4 dager over sist gang og trodde ikke jeg måtte gå lenger denne gangen. Er ikke så utolmodig lenger som jeg var rundt termin, jm sa jeg kom til å få før, men nå vet jeg bedre en å høre på henne, hehe. Skal bli satt igang tirsdag om det ikke skjer noe før. Så neste uke blir det baby uansett! Tja, du kan jo pakke sykehusbagen på nytt, jeg revurderer om det er vits å ta men baby klær i str 50.. Lage en god middag er jo et tidsfordriv som kan få et par timer til å gå fortere. Eller bare slappe av og kose deg med magen dei siste dagene:)
Velsemor Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Er 8 dager på overtid. Skal inn til ny overtidskontroll på onsdag. Så dette svangerskapet går mot slutten :-) Det som bekymrer meg mest er at det er en stor gutt i magen min. Ca 4.5 kg. Håper virkelig ikke at han har tenkt å bli mye større. Sist gang fødte jeg 1 dag før termin og fikk ei jente på 3,8 kg. Krysser fingrene for at også denne fødselen starter av seg selv og blir like lett som sist. Lykke til alle overtidsdamer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå