Kosemosepose Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 Reaksjonen til ungene mine - de har vært fantastiske og er så flinke og snille! Gleder seg så mye og snakke om babyen hele tiden, til alle! I går fikk ei dame i garderoben på svømmehallen et 10 minutters foredrag om babyen, når den kommer, hva han skal hete, osv osv! Samboern - han er så stolt og glad, og koser med magen ved hver mulighet, forteller meg om morgenen at babyen sparket her og der i natt, og jobber på for å få alt klart i hjemmet før babyen kommer. Forteller meg hele tiden at jeg er vakker og at han elsker meg mer enn noen gang! :-) :-) :-)
Kaktus_86 Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 En sånn tråd trengte jeg nå mot slutten kjenner jeg 1) Samboer. Han var omsorgsfull og støttende før jeg ble gravid, men under svangerskapet har hatt vært helt fantastisk. Han bærer, ordner, støvsuger, masserer og gjør alt jeg ber om uten å syte. De siste ukene har jeg også merket en forandring på han. Det begynner å bli virkelig at vi skal få denne ungen snart, og han gleder seg noe vanvittig Når jeg griner mine hormonelle tårer så trøster han og sier at snart er det over, da sitter vi der med premien vår <3 2) Magen. Selv om den Nå begynner å bli litt i største laget og jeg ikke er HELT komfortabel med kroppen min, så har jeg kost meg masse med magen i svangerskapet. Det har vært så deilig å føle seg flott og gravid, vise frem magen, og ikke tenke på bilringer osv Veldig avslappende. 3) Tantebarnet. Må også fortelle hva søteste niesa mi sa i går. Hun er 2,5 år og har til nå ikke vært så opptatt av denne beibien som skal komme. Men da vi leverte henne i barnehagen i går, så skulle hun vise frem magen til alle barna. "Der e beibin!", og jabba i vei, "beibin kjæm snart, må vårrå snill m beibin, beibin skrik høgt, da må vi jørrå sånn (holder seg for ørene), beibin må få smokka". <3 Tantehjertet smeltet litt da altså
mammalykke-til2 Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Familien din høres fantastisk ut. Nyt hvert øyeblikk! Min mann er også helt i hundre over magen. Sier stadig at jeg ser flott ut med struttemagen, og at han elsker meg
anonym91 Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 så koslig:) her er og samboeren veldi omtenksom og hjelper til med det som trengs og litt til og jenta eg har fra før gleder seg enormt til og bli storesøster føler seg så stor og flink når vi er ute og handler klær til henne så vil hun heller gå og finne noe til babyen, så vi har hvert på mangen jente turer og kjøpt klær til både henne og hun kjøper til babyen blir utrolig stolt når vi kommer hjem og hun får vise det frem synger og prater til magen gjør hun og <3
toband Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Det beste var å få positiv test etter 6 år med skuffelser. Og å se reaksjonen til storebror på 7 da han endelig fikk beskjed om at det var en liten baby på vei! Graviditeten har vært mer slitsom enn med førstemann, men har samtidig gått utrolig fort! (muligens fordi jeg sov i hele høst... hehe) Er glad jeg ikkke har gått så mye opp i vekt, men at det kun har kommet en stor og fin babymage!!! Mannen min synes jeg er vakker med magen. Nå koser jeg meg med lille propellen i magen, og gleder meg til å endelig snart få se han vi har ventet så lenge på . Om ca 5 uker
OptimistHoppa Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Forventningene. Til tross for at vi har ventet lenge på denne gutten og det har vært mange plager gjennom svangerskapet så bekymrer vi oss lite og gleder oss sånn!! Det å sitte og følge med på magen og alle bevegelsene der sammen med mannen mens vi snakker om hvordan han kommer til å bli. Precious... Mannen. Nok en gang beviser han hvor fantastisk han er. Han rydder, vasker, lager mat, pleier meg etc etc. Og overøser meg med kjærlighetserklæringer:) Nyting av "siste fritid". Aldri har vi vært så mye på restaurant og kino som de siste par månedene. Her skal hvert øyeblikk av tiden vi bare er to nytes! I dag drar vi til spahotell hvor det skal bades, "spaes", spises og nytes:)
Overraskelsen Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 ...at jeg har vært mye mindre bekymra enn første gang (denne gangen hadde jeg f.eks ingen problemer med å vente med å ta en titt inn til ordinær ul), og at det har gått mye fortere Også de små forskjellene fra forrige gang.
Gullunger Skrevet 5. mai 2012 #8 Skrevet 5. mai 2012 Det har vært litt ekstra spesielt å være gravid denne gangen, fordi guttene mine er blitt så store (8, 11 og 14 år). De har liksom forstått så mye mer denne gangen og opplevd graviditeten på en mer bevisst måte enn da de var mindre. Det var utrolig morsomt å fortelle de at det kommer en ny baby. Så var det en kjempeopplevelse for dem å være med på en 3D ultralyd, og se lillesøster både gjespe, lukke opp øyne og bevege seg masse! De er utrolig søte og koser med magen, vil kjenne på bevegelsene, også er de veldig stolte ovenfor kamerater! Selv 14-åringen min sa jeg bare kunne komme innom klassen på ungdomsskolen for å levere noe, tror egentlig han ville vise frem magen... Det er så fint å se at de gleder seg så utrolig mye til lillesøsteren kommer om ikke så altfor lenge!
Malin*lykkelig* Skrevet 6. mai 2012 #9 Skrevet 6. mai 2012 Jeg syns bare alt! 1) Min fantastiske samboer som er så arbeidsom og flink! Som lager middag hver eneste dag, som er effektiv og en racer til å rydde. Som har stått opp og gått tur med hunden slik at jeg kan få sove litt lenger i helgene. Som stryker meg over magen og gir veslefrøken inni der nattanuss. Som sier at jeg ser fantastisk ut (selv om jeg har lagt på meg 20 kg og kanskje ikke føler meg like fantastisk) og som gleder seg veldig til å få en datter, til tross for at han har 3 barn fra tidligere! Forholdet våres har virkelig vokst disse månedene, og det er så herlig! 2) Familien min: Spesielt mamma og pappa! Mamma som har strikket så sinnsykt mange fine og søte plagg, og som gleder seg minst like mye som meg. (Kanskje tilogmed mer virker det som til tider). De er så gode å ha, og til sommeren skal jeg og vesla tilbringe 4 uker hjemme hos dem mens mannen jobber. 3) Selve graviditeten: Selv om jeg har vært plaget med bekkenløsning nå i 10 uker, så klager jeg ikke. Jeg går til behandling 1 gang i uken. Jeg jobber 100% i et yrke hvor det er ganske tungt, men jeg har pågangsmot og en ståpåvilje som gjør at hver dag blir like bra tiltross for at det er vondt og tung å stå/gå/sitte. Jeg nyter dette virkelig, og det skal jeg gjøre de siste 6 ukene også Nyter de fine bevegelsene til min lille skatt og syns jeg har det rett og slett fantastisk!
Tigerpote Skrevet 6. mai 2012 #11 Skrevet 6. mai 2012 * Positiv test etter 1 pp (og ingen flere muligheter med HAM siden han gikk fra meg, er kjempeglad for at jeg rakk en til! Er veldig glad for at barna har samme far og at jeg slipper å stresse med å finne en ny mann å få flere barn med før jeg er for gammel ) *Bevegelsene i magen *At jeg ikke har lagt på meg like mye som sist, og ikke har like stor mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå