Gå til innhold

Lillebroren/søsteren til Noah skal hete?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jentenavn jeg liker er: Nora, Sofie og Teah..jepp jeg liker "oppbrukte poppisnavn" men setter jo selvfølgelig pris på innspill og ideer. Nora og Sofie blir da etter oldemor og tippoldemor så disse ligger det noe bak.

Guttenavn: Kåre Jr, Amandus, Mikal, Sivert, Lucas, Luca. Liker egentlig mange. Men vil ha korte navn og som klinger godt ilag :)

NOen som har forslag til meg som ikke er altfor spesielle, tar imot med stor TAKK:)

Fortsetter under...

Noah og Sofie var kjempefint!

Noah og Nora var veldig likt..

Noah og Thea passet også fint sammen:)

Noah og Lucas = passer kjempefint!!!

Noah og Sivert var kult!

Noah og Mikal var helt ok..

Noah og Amandus var stilig!

Noah og Luca var kult!

Noah og Kåre Jr var litt kræsj..

Noah og ...

Alva

Mina

Mira

Ella

Frida

Ea

Sara

Saga

Wilma

Leah

Luna

Hanna

Selma

Ane

Elena

Eline

Maia

Livia

Liam

Leon

Oskar

Herman

Jakob

Emil

Axel

Theo

Filip

Felix

Max

Gustav

Anton

Wilhelm

Isak

Adrian

Julian

Jonas

Victor

Jentenavn jeg liker er: Nora, Sofie og Teah..jepp jeg liker "oppbrukte poppisnavn" men setter jo selvfølgelig pris på innspill og ideer. Nora og Sofie blir da etter oldemor og tippoldemor så disse ligger det noe bak.

Guttenavn: Kåre Jr, Amandus, Mikal, Sivert, Lucas, Luca. Liker egentlig mange. Men vil ha korte navn og som klinger godt ilag :)

NOen som har forslag til meg som ikke er altfor spesielle, tar imot med stor TAKK:)

Personlig synes jeg Noah og Nora blir veldig likt - men det er jo et fint navn. ;)

Noah og ...

Sølve

Mikkel

Annie

Emmy

kåre jr høres kult ut, men mener du da at han skal hete Kåre Etternavnet jr eller at han bare er oppkalt etter noen.

Annonse

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...