Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #1 Skrevet 5. mai 2012 KOm litt blod på papiret nå da jeg var på do. Betyr det at det skjer noe snart? I dag? Eller trenger det ikke bety noe som helst?? 40+1
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mai 2012 #2 Skrevet 5. mai 2012 Tror det absolutt pleier å bety noe Masse lykke til! Spennende!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #3 Skrevet 5. mai 2012 Veldig spennende! Håper det betyr noe... Klar nå for å si det sånn.. Men storesøster på 2,5 er IKKE klar. Hun vil heller ha en hund. Eller en ball! Hehe! HI
bolla12 Skrevet 5. mai 2012 #4 Skrevet 5. mai 2012 Var sånn dey startet med meg første gang.... så tvi tvi og masse lykke til Hehe, en ball kan kanskje være like kjekt som en baby som bare ligger der tru:)
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Har ikke skjedd noe mer... isj. Jeg som håpa det skulle bli fødsel! Slimer litt mer da, og har vondt inni musa liksom. Satser på at det kommer i gang snart. ;-) Helt typisk at det begynner et par timer etter at vi har lagt oss da! HI
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 5. mai 2012 #6 Skrevet 5. mai 2012 Legg deg og ta en hvil nå, så har du ladet batteriene til inatt
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2012 #7 Skrevet 5. mai 2012 Får legge meg samtidig med veslemor i kveld tror jeg. ;-) Men, det kan jo ta et par dager til,selv om jeg håper på å komme i gang snart.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå