norwegianchick Skrevet 4. mai 2012 #1 Del Skrevet 4. mai 2012 Siste Menstruasjon var 18 April forrige der 18 Feb. (31dgr syklus før dette ca 50 dgr) I dag er det fredag 4Mai Tirsdag 2Mai fikk jeg svak blødning og Onsdag 3 Mai noe kraftigere (begge dager samleie- blødde før dette) I dag er det fredag, jeg har mensliknende smerter i korsrygg og mage Er det eggløsningsblødning jeg har hatt? Og når bør man ha sex for å kunne bli gravid i et slikt tilfelle? Eggløsningstesting skjønner jeg meg ikke på, hadde svakt positive hele uken og det dabbet av litt i kveldingen i dag.. Jeg blir ikke gravid og jeg er frisk og har vært hos legen pga. mine uregelmessige menstruasjoner. Men de mener at jeg er 100% frisk og alt er utelukket... Er det noen som kan noe om eggeløsningsblødning- for det er utrolig lite info om det på nett Og når lukker livmorhalsen seg igjen etter befruktning, vil man kunne kjenne forskjell? Jeg prøver å kjenne etter men skjønner ikke helt greia Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143933991-trenger-eksperthjelp-eggl%C3%B8sningsbl%C3%B8dningureg-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå