Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 er i uke 29. Bekymrer meg stadig oftere for at noe er galt med babyen og at han skal dø i magen min. Det er som at det er for godt til å være sant at dette skal gå bra. Jeg kjenner stadig etter liv som jeg jo kjenner hver dag, men ikke så tydelige spark som tidligere for en uke eller to siden tror jeg. Jeg vet heller ikke hvor lite jeg skal kjenne før jeg skal bli bekymret, hører så mye forskjelllig. Morkaken ligger forran slik at jeg har aldri kjent veldig sterke spark. Har allerede vært til jordmor 2 ganger for å bli lyttet på og til ul fordi jeg synes jeg kjenner så lite. Blæh, skulle ønske jeg kjente han myyye oftere og at jeg kunne nyte tiden mere da formen ellers er stigende.p Noen andre som også har det sånn? Hjelper vel heller ikke å lese om andres dødfødsler her på forumet:(
OssTre<3 Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Tror det er mange som har det sånn. Tenker på det hver dag, men prøver og skyve tanken unna, men ja, den ligger der uansett. Mistet i uke 16 forrige gang vi prøvde så er litt, for godt til å være sant, her også.. Heldigvis har jeg en kjempe aktiv gutt i magen og føler jo på meg at dette kommer til og bli litt av en spreking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå