Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 å merke det i puppene, etter en eventuell befruktning??? Tirsdag burde være el-dag og natt til tirsdag dreiv mannen og jeg litt risikosport, i form av hoppe-av-i-svingen-sporten.. Nå syns jeg puppene mine oppfører seg mystisk! Husker ikke når dette kom sist. Har veldig lyst på en bebis, men det passer egentlig ikke før om et par måneder (pga jobb). Og for alle som måtte steile over det: om det skulle være en spire der, er det helt i orden og vi kommer til å bli superhappy!!
villevalle Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Heisann! Noen får faktisk symptomer nesten umiddelbart. ei venninne av meg begynte med kvalme og dobesøkene som fulgte under en uke etter befruktning. Jeg har akkurat testet positivt 6 dager etter El, og har stinging i underlivet fra livmoren som trekker seg sammen. Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Mange får ømme pupper etter eggløsning, så det er større sjanse for at det er det du merker. ømme pupper i forbindelse meg graviditet bruker ikke oppstå før tidligst 8-10 dager etter eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå