hysterika Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 "Må din vei komme deg i møte, Vinden alltid være bak din rygg, Solens lys leke på ditt kinn, Regnet falle vennlig mot din jord. Og må Guds gode hånd verne om deg til vi møtes igjen." Passer fint hvis du er fadder og skal tale, du kan snakke om "veien ghennom livet", og at du ønsker for konfrimanten at h*n skal finne sin vei - nå sine mål.
Pigalopp:-) Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Våg å være - dikt Våg å være ærlig Våg å være fri Våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn, er reddere enn deg. Der hvor det har gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar. Ingen er av stein. Våg å vise hvor du står. Stå på egne bein. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel. Våg å være nykter. Våg å leve nå. Tiden er for kort til flukt Bruk den mens du kan. Noen tregner alt du er, og at du er sann. Av Hans-Olav Mørk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Dropp diktet. Dikt er ikke stas når man er konfirmant.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Dropp diktet. Dikt er ikke stas når man er konfirmant. Jeg tror du tar feil. Rett dikt til rett konfirmant tror jeg blir satt pris på.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Dropp diktet. Dikt er ikke stas når man er konfirmant. Jeg tror du tar feil. Rett dikt til rett konfirmant tror jeg blir satt pris på. Ja, og gjerne et svelejern i gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå