Gå til innhold

Han vil fortsatt ikke, har jeg valgt riktig? =(

Anbefalte innlegg

Fant ut for noen uker siden at jeg er gravid. Etter mye om og men har jeg bestemt meg(tror jeg) for å beholde. Dette et mot min samboers vilje.

Nå er det så vanskelig hjemme. Han er ikke sur og vi prater stort sett som vanlig. Men han er så utrolig "neffor" og lei seg hele tiden. Og før har jeg vært bortskjemt med komplimenter og kos, men nå må jeg be om å få armen hans når vi legger oss, og alt jeg får er en slapp arm som jeg kunne klart meg uten... Er så vanskelig det her, alle slags tanker går rundt i hodet mitt; er han ikke glad i meg mer? kommer han til å dra? prøver han å psyke meg ut? Håper virkelig dette går over..

åh.. Må bare lufte tankene mine i en vanskelig tid.. <3

Fortsetter under...

Menn gjør det der...Spesielt om det er første...Førstegangsfedre som ikke har planlagt å få barn er de mest hysteriske paddene som finnes...Tenk deg nøye over hva du gjør for har ei venninde nå som tok abort pga typen og de gikk fra hverandre og ble HELT ferdige pga aborten...Mulig det bare er fase han må igjennom,men ta en ordemntlig samtale med han om det og begrunn hvorfor du føler det slik du gjør...Mulig også du ikke liker svarene han har å gi men du må ta det med åpent hjerte og åpent sinn.

Om det ikke blir enighet må du selv ta et valg og ta konsekvenser av det.Som kan bli like ille /godt begge veier...

jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, for når jeg ble gravid første gangen, sa han jeg var sammens med at "du tar abort!". men det var ikke noe alternativ fra min side. endte med at jeg gjorde det slutt, for han oppførte seg som en barnslig drittsekk (unnskyld ordbruken) sa at han ikke var klar for å bli pappa og var bare tett og slem mot meg og jeg angrer ikke et sekund på mitt valg.

har idag fått meg ny kjæreste/samboer som forguder guttungen og behandler han som sin egen, og vi venter et barn i desember :)

Om du vil beholde, så må du beholde det. Du får ikke den sjansen igjen....en abort kan ikke reverseres... Tenk på hva du vil, ikke han. Det er ditt liv og det skal du leve resten av livet. Du har ingen garanti for at du skal leve livet ditt med han.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...