Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg snakket med St.Olav i dag og vi er klare for ferskforsøk i august..

Min forhistorie:

Registrert på St.olav mars 2009, første egguthenting juni 2009, bare tomme eggposer, ingen egg. ( langregime)

(kort regime)-neste forsøk ble da september 2009. ble gravid og 11 fine på frys. mistet desverre i uke 21. hadde første fryseforsøk april 2010.. ble gravid, men mistet i uke 6.

2. fryseforsøk august 2010, fikk ei nydelig datter april 2011.

fryseforsøk avbrutt oktober 2011 da mormunnen (??) var dobbelt av hva de ville at den sku være..

3. fryseforsøk desember 2011, ble ikke gravid. 4. fryseforsøk januar 2012, ble gravid men mistet i uke 5. så da er frysern tom for våre embryo. Har søkt etter søskenforsøk og fikk ja. Så skal igang i august med neste ferskforsøk. :) må bare ned 3 kilo før da.. håper på å klare 8 kilo. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143933882-flere-med-ferskfors%C3%B8k-i-august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha vårt 3-e uttaket i august, hvis alt skal gå etter planen. Begynne på slutten av juni, ha veldig lang nedregulering (8 uker) på grunn av endometriose.

Har pause fra dette nå siden det var så mye avbrutte frys siden desember. Kroppen trengte hvile syntes både jeg og gynekologen. Jeg blir helt uttmattet av alle dei hormonene man går på hele tida.

Skal du ha uttak i august eller bare starte på medisin i august?

vet ikke helt hva det blir til ennå da jeg har veldig uregelmessig mens.. Skal ha kortregime så blir jo bare sprøyter før uthenting av egg.. håper jeg får tabletter til å mensi slutten av juli for så å begynne på sprøyter.. håper på uthenting i starten av august. :) Vente rpå brev fra St.Olav neste uke, så sku jeg ringe de for å legge planen.. :) Blir en spennende sommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...