Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har aldri vært så kvalm i hele mitt liv som jeg har vært de siste to dagene, og har også følt meg slik som dere over her. Frysninger og varm uten å ha feber.

Til deg som sier det er fordi du har mistet, så er det forferdelig. Jeg fikk rimelig panikk av å lese det, og nå finner jeg ikke hjertelyden med doppleren heller!

Håper det går bra med dere andre, og at det "bare" er kvalmen som har kommet tilbake. Jeg er også i min 15 uke.

Jeg har aldri vært så kvalm i hele mitt liv som jeg har vært de siste to dagene, og har også følt meg slik som dere over her. Frysninger og varm uten å ha feber.

Til deg som sier det er fordi du har mistet, så er det forferdelig. Jeg fikk rimelig panikk av å lese det, og nå finner jeg ikke hjertelyden med doppleren heller!

Håper det går bra med dere andre, og at det "bare" er kvalmen som har kommet tilbake. Jeg er også i min 15 uke.

jeg skrev vist helt på tverke i kvalmerus her..jeg har IKKE mistet..men er redd for det.. livredd for MA

Dette er mitt 3 sv.skap og eg har vært sånn kvar gong. Det pleie gje seg rundt ordinær ul.

Da er jo eitt godt tegn at me er dårlg jente?

Då tar babyen da den trenge og me blir knalldårlig for den vekse og utvikla seg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...