November-spire-79 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Fra å være totalt negativ til å få babyen har nå min kjære samboer blitt ivrig, stolt og glad. Han har sett ultralydbildene og fått vite at gullet sparket og var veldig aktiv inni magen når jeg så det på skjermen (Uke 12+3 i dag) Før har han uffet seg når jeg har snakket om babyer, men i dag fikk vi bleier og smokk i posten og han åpnet det med glede og iver Jeg er så glad for at alt ordner seg for oss, for han ville egentlig ta abort.
Solskinnsbolle Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Supert! Det er ikke noe bedre enn å se mannen glede seg!
Silly80 Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 tror det er viktig å la de få del i graviditeten Har vist videoer fra inni magen om hvordan barnet vårt ser ut nå osv. Skal også ha han med første gang vi hører hjertelyden og ultralyd. Han er nok litt oppgitt over mine manglende husmor evner om dagen(mest sofen, mens huset ikke ser ut) og at han må ta seg av middagen siden jeg er kvalm. Men går vel over
November-spire-79 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2012 Ja han ville være med på ordinær UL 13 juni Tror han gleder seg til det. Det gjør vi begge
Lisse_01 Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Så bra han gleder seg nok kjempe masse og vil nok bli en fantastisk far
hennipenni Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Så koselig å høre Ingenting varmer et mammahjerte mer enn at pappaen gleder seg med deg. Her i gården har jeg vært så heldig at sambo har gledet seg fra dag 1, selv om graviditeten absolutt ikke var planlagt. Tror det gikk enda mer opp for ham da vi var på tidlig ul i uke 12 og fikk sett mini, da var han hoppende glad etterpå og gliste fra øre til øre
November-spire-79 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2012 Ja jeg må si at jeg ikke har klart å nyte det fullt ut før nå Nå vet jeg at han også har det bra og gleder seg
Elsa88 Skrevet 4. mai 2012 #8 Skrevet 4. mai 2012 Her så har han vært på skyer siden testen viste positiv Han er til og med mer hormonell enn meg, har kan gråte bare at han ser et spedbarn eller en far leker med barnet sitt på tv Komisk for min del men kan bruke dette lenge med å plage han
November-spire-79 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2012 Han har til og med sagt at han gleder seg Nå går han rundt å plystrer og virker i godt humør hele tiden. Nesten så jeg må klype meg i armen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå