Gå til innhold

Noen som har tips til hvordan man "slapper av"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier : "slapp av den siste tide i svangerskapet, å kos deg".

Hvordan i huleste gjør man egentlig dette? Jeg vil bare ha lillemor ut slik at jeg kan hilse på henne å vi kan starte livet.

Personlig aner jeg ikke hvordan man skal "nyte" denne tia.

Jeg har i dag 14 dager til termin, har ett svært barn, og mye fostervann.

SF-målene er kjempehøye, jeg har lakt på meg 22 kilo, og har nyrestein! (nyregrusen som er igjen, men d er like vondt)

Bedre blir det vell ikke at man har permisjon og har god til å tenke over alle disse tingene!

Jammen sa jeg magisk! Heldigvis er lillemor mye aktiv, noe som gjør at man føler at det til syvende og siste har en mening... men nyte?? Kan noen lære meg det kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske og brette klær, bake opp noe til å ha i fryseren, lage opp middag som man enkelt kan varme opp den første tiden, vaske huser, farve håret og ordne neglene, ta lang dusj alene uten en baby som hyler, treffe venninner, skrive i babyboken om svangerskapet, osv osv

Skrevet

Sleng deg på senga eller sofaen med en god bok, nytt blad eller en bra tv serie.

Jeg orker ikke å farte så mye, men nyter alenetid når de eldste barna er på skolen. Tenker at det blir lenge til neste gang jeg kan slenge beina på bordet, sove på dagen og nyte latmannslivet :-)

Skrevet

Dette høres kanskje ikke så bra ut, men jeg er absolutt dritt lei av å vente. Er bare en uke på overtid, men har hatt mye tid for meg selv. Huset er vasket opptil flere ganger, fryseren er full av kaker og mat. Jeg har sett alt som er å se på tv. Nå går ventetiden utover humøret - jeg føler meg rett og slepp deprimert. Samtidig vet jeg at jeg er heldig som har en frisk gutt i magen som ser ut til å trives godt der inne. Jeg har også mye tid for meg selv, som jeg vet at det blir en knapphet på etter at gutten kommer.

Likevel - drittlei!

Skrevet

har det helt likt. det finnes liksom grenser for hvor mye man kan vaske huset. er det reint, så er det reint. jeg gikk til nye høyder å begynte å rense å vaske tørketrommelen og vaskemaskinen.

neglene har fått prøve alle lakkene i skapet, å frysern er smekkfull av kanelboller og muffins!

i helga har det endelig blitt vår her i Tromsø, så nå har jeg tatt tak ute ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...