Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Guttenavnet er i boks Men da vi ikke vet - og heller ikke skal vite kjønn, så bør vi ha noen alternativer... Hva syes dere om følgende på en jente: Una Mie Ive Isa
*LilleTroll + spira Skrevet 4. mai 2012 #3 Skrevet 4. mai 2012 Una og Mie liker jeg, de andre har jeg ikke hørt før. Hva med: Ine Eli Lea Ada Ava Bea Mai/May Mia Navn er vanskelig!
Gjest Antarctica Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Ive syns jeg var for lite kjønnsbestemmende, det høres ut som en gutt? Ligner på Iver. Med mindre det er feilskriving for Ine, da! Syns Una var aller finest her.
*Dubsgirl* Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Guttenavnet er i boks Men da vi ikke vet - og heller ikke skal vite kjønn, så bør vi ha noen alternativer... Hva syes dere om følgende på en jente: Una Mie Ive Isa Una og Mie er kjempefine:)
TrippelGlede<3 Skrevet 4. mai 2012 #11 Skrevet 4. mai 2012 Una og Mie synes jeg er fine Liker også: Mia Lea Ina Ida Tea Bea
mibella Skrevet 4. mai 2012 #13 Skrevet 4. mai 2012 Mie er kjempefint! De andre liker jeg ikke. Ida, Mia, Eva, Ada og Ane er også pene:)
inimini Skrevet 4. mai 2012 #14 Skrevet 4. mai 2012 Mie er koselig:) Ellers liker jeg godt Pia Oda Ida Dea
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2012 #21 Skrevet 7. mai 2012 Mie er såå fint! Una synes jeg er ok. De to andre likte jeg ikke så godt. Mine favoritter på 3 bokstaver må være Mie og Liv
bambins Skrevet 8. mai 2012 #22 Skrevet 8. mai 2012 Guttenavnet er i boks Men da vi ikke vet - og heller ikke skal vite kjønn, så bør vi ha noen alternativer... Hva syes dere om følgende på en jente: Una Mie Ive Isa Likte Mie og Una Andre på tre bokstaver: Ada, Ida, Sol, Mia, Bea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå