Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ble jeg sittende her da, og se på alt jeg skulle ha gjort... Hadde planer om å rengjøre huset før helga setter inn, men har så mye kynnere i dag!!! De kjennes ikke så godt når jeg sitter, men så fort jeg reiser meg strammer og strekker det. Kjenner også en del murringer i korsryggen og stikkinger nederst i magen (på sidene)

Noen flere som har det sånn? Vanskelig å kjenne liv med stram mage, så måtte sjekke hjertelyden med angelsounden min. alt var fint.

Men, burde jeg da bli sittende? kan dette forvverres ved aktivitet og gå over til rier? Er i uke 35, og vil jo ikke føde helt ennå..... vært sånn i et par timer nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også uke 35 og har det slik som deg. Så snart jeg setter meg opp eller reiser meg, blir magen helt stram og det strekker skikkelig nederst i magen. Kjenner også lite liv pga det er stramt nesten hele tiden. Var til kontroll på kk i dag, og alt så fint ut med lille, men fikk beskjed om å ta det med ro fremover.

Skrevet

ok.. kanskje ta det med ro jeg også.. men er jo ikke lett å bevege seg så mye heller, når kroppen er sånn!!!

Skrevet

jeg har det også son .. uke 35 i morgen.. godt å høre at det er normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...