Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #26 Skrevet 23. mars 2014 10 stk 1ogenhalvliters flasker går det pr uke her. Anonymous poster hash: 8e764...d5a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #28 Skrevet 23. mars 2014 Tuller dere? Noen av dere drikker mer Pepsi Max pr dag enn jeg gjør på et helt år! 3 liter om dagen? Drikker dere ikke noe annet? Melk, vann?? Jeg får hodepine om jeg ikke får kaffe så det skjønner jeg;) men drikker jo ikke 3 liter kaffe... Anonymous poster hash: 21f47...58e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #29 Skrevet 23. mars 2014 Dere som drikker dette til middag hver dag, hva drikker deres barn til middag? Anonymous poster hash: 56e65...14e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #30 Skrevet 23. mars 2014 Ei venninne av meg drakk 2-3 liter (altså opp til to 1,5l flasker). En gang bad hun meg kjøpe en flaske når jeg skulle besøke henne men i farten så glemte jeg det, og hun ble rasende. Ikke bare irritert men sint og kjeftet på meg. Vi hadde da vært venninner i sikkert 10 år og aldri kranglet før. Da skjønte jeg hvor mye hun drakk og at hun var avhengig, og konfronterte henne med det. Hun fornektet det men sluttet å drikke pepsi max ikke lenge etterpå Jeg drakk selv pepsi max hver helg, 1,5l alene. Ikke kjempe mye, men har aldri hatt så mye luft i magen som da og det gikk over når jeg byttet til Cola Zero. Nå drikker jeg mindre pga deler brusen med samboer, og han hadde sluttet med pepsi max før han traff meg, pga luft i magen. Så skjønner ikke at dere klarer å drikke en liter daglig el mer. Anonymous poster hash: da0e8...16f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #31 Skrevet 23. mars 2014 Drikker ca 1 liter hver dag. Med god samvittighet De som drikker lettbrus kan svelge unna: EU har etter grundige undersøkelser kommet til at søtningsmiddelet aspartam er fullstendig ufarlig. http://www.aftenposten.no/nyheter/Frikjenner-lettbrusen-7402232.html#.Uy9PN-XvI8Z Så nå har jeg endelig noe håndfast å slå i bordet med når altfor mange av mine venner og bekjente uffer og akker seg over pepsi max-drikkingen min, fordi det er så fryktelig usunt. Hihi, det er det vel ei Anonymous poster hash: 5afc6...9dd
Rediken Skrevet 23. mars 2014 #32 Skrevet 23. mars 2014 Shit, og jeg som trodde jeg var helt crazy som drikker ett glass på kvelden
Ugler i mosen Skrevet 23. mars 2014 #33 Skrevet 23. mars 2014 1-1.5 liter om dagen.. Tenker prøve å kutte ned men måå ha på jobben, klarer ikke kaffe.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #34 Skrevet 23. mars 2014 6 til 8 flasker om dagen av 1.5 l allså minimum 9 liter om dagen. Vil gjerne slutte men greier ikke. Leste at en kvinne i slutten av tyveårene døde "helt uten forvarsel", og dødsårsaken var for mye Pepsi Max drikking. Hun drakk opptil ni liter pr dag, og de sa at hun hadde " druknet" av drikkingen... Anonymous poster hash: 360ab...257
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #35 Skrevet 24. mars 2014 Det kan også skje hvis du drikker for mye vann.. Anonymous poster hash: 0dd30...ee0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #36 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var på et foredrag med en professor som i mange år har forsket på syre/base i kroppen og hva det kan gjøre med kroppen når den blir for sur og dermed må tappe seg selv for basedannende mineraler. Han hadde forskning som knyttet migrene, tarmfunksjon, muskel-og leddsmerter, betennelser +++++ til for mye syre. Han fortalte at for å "nøytralisere" en halv liter cola, så måtte man blande den i et kar med 30 liter vann - først da kom colaen på et riktigere pH-nivå for kroppen. Jeg har gjennom jobbet sett svært mange pasienter som får en helt annen helse når de har sluttet med slike store mengder brus (og kaffe). Det tar tid, for kroppen må reparere seg selv igjen, men de får et annet liv. Har også sett depresjoner og sterk angst slippe taket når de har greid å slutte med brusen. Dere som da drikker 1,5 til 3 liter pr dag..... hadde vært interessant å høre hvilke evt helseplager dere har. Anonymous poster hash: 765e7...e2d
Gjest vinterbrud Skrevet 24. mars 2014 #37 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan blir tennene deres av så mye brus? Selv er jeg ikke avhengig av pepsi max, brus drikker jeg kun i helga.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #38 Skrevet 24. mars 2014 Jeg lurer på hvorfor så mange Pepsi Max avhengige/ drikkere er overvektige? Jeg har bitt meg i merke at det er endel overvektige som lesser handlevognen full med dette skvipet. Har også en venninne som er avhengig og hun har BMI på godt over 30. Selv drikker jeg nesten aldri brus. Anonymous poster hash: 0fe37...770
LittLykkelig Skrevet 24. mars 2014 #39 Skrevet 24. mars 2014 Drikker ca 1 liter hver dag. Med god samvittighet De som drikker lettbrus kan svelge unna: EU har etter grundige undersøkelser kommet til at søtningsmiddelet aspartam er fullstendig ufarlig. http://www.aftenposten.no/nyheter/Frikjenner-lettbrusen-7402232.html#.Uy9PN-XvI8Z Så nå har jeg endelig noe håndfast å slå i bordet med når altfor mange av mine venner og bekjente uffer og akker seg over pepsi max-drikkingen min, fordi det er så fryktelig usunt. Hihi, det er det vel ei Anonymous poster hash: 5afc6...9dd If it seems too good to be true, it probably is..
anonymemammaen Skrevet 24. mars 2014 #40 Skrevet 24. mars 2014 Et glass eller to. Ikke mye med andre ord, men jeg måå ha de to glassene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå