Gå til innhold

Dere pepsi max avhengige...Hvor mye drikker dere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste uke er det full stopp her, nå er det helt ute av kontroll. Drikker halvannen liter hver dag.

IKKE BRAAA!!!

Skrevet

1 glass om kvelden, 2 på lørdag og søndag.

Ellers drikker jeg bare vann.

Skrevet

Oi det var mye!

Jeg ser på meg sev som avhengig og drikker 1-2 glass om dagen.

Skrevet

1 glass om kvelden, 2 på lørdag og søndag.

Ellers drikker jeg bare vann.

Sorry, altså Lilleva, men det er som å si at man røyker to om dagen og er heeelt avhengig! ;)

Jeg flesker til med 1-1,5 liter på jobben og av og til 1,5 liter hjemme også. Helt fullstendig horribelt!

Skrevet

Hehe, jammen, jeg ER jo avhengig!:)

Klarer meg ikke uten, og kan absolutt ikke spise middag uten Pepsi Max. Har med egen max til andre (som jeg kjenner godt da, ikke hvemsomhelst..) for å være sikker. ;)

Men ja, du drikker nok i overkant mye! :P

Skrevet

Hehe, jammen, jeg ER jo avhengig! :)

Klarer meg ikke uten, og kan absolutt ikke spise middag uten Pepsi Max. Har med egen max til andre (som jeg kjenner godt da, ikke hvemsomhelst..) for å være sikker. ;)

Men ja, du drikker nok i overkant mye! :P

Sykt, altså. Helt sykt. Urk

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå er jeg "på vann vogna", altså null inntak av pepsi max lenger. Men før kunne jeg LETT drikke 1-2 liter pepsi max pr dag! På helg kunne det fint gå med 3 liter :-/ Men no more! Satte korken på flaska for to uker siden, hadde en uke med helt forferderlig abstinenser (var seriøst kvalm, skalv, kaldsvettet osv) men nå er jeg 2 uka inn i det, og det går bedre ;) Drikker ikke bare vann da, tillater meg selv litt saft også, og te og kakao (kakao kun på helg, og da mørk kakao) :)

Var forferderlig å slutte, men det var et stort behov, og enda jeg angrer, så gjør jeg egentlig ikke det heller ;)

Skrevet

Jeg drakk bortimot 1,5 l om dagen tidligere, men sluttet for ca 4 mnd siden. Jeg merket ikke annet til overfobruket enn at jeg begynte å ha problemer med å sovne om kvelden og at jeg dermed ble veldig trøtt og uopplakt om morgenen. Nå har jeg skiftet til, vann, saft, te og en god del sprite zero. Det er jo heller ikke så sundt, men det fungerer.

Skrevet

Drikker cola zero... Mellom en halv og en hel liter om dagen. Drikker vann til middag og melk til knekkebrød eller i noka-shake som jeg drikker til frokost. Jeg er avhengig av brusen utenom til måltidene, og det plager meg ikke

Skrevet

Jeg kan lett drikke 1,5 liter hvis jeg er hjemme hele dagen. Men skjønner ikke dette med avhengig, for det er jeg ikke. Tvert imot blir jeg ofte lei og synes det smaker ekkelt :P Har heller ikke noe behov for det hvis jeg f.eks. er på ferie eller besøk, ble bare en dårlig vane for meg da jeg noen år bodde på steder der springvannet smakte ekkelt, og dermed sluttet nesten helt å drikke vann :( Foretrekker egentlig andre typer lightbrus eller farris, men er bare en vane, da utvalget i kiosker, butikker og på restauranter ofte er dårlig.. Står flaska innen armlengdes avstand, drikker jeg til det er tomt.

Kutter det nok ut til høsten når jeg skal prøve å bli gravid da, pga koffeinen. Må nok prioritere te innenfor koffeingrensa, for det er jeg mer avhengig av (selv om jeg drikker myye mindre av det :) )!

Skrevet

What? 1-2 liter om dagen?! *måper* Er det mulig? :)

Jeg trodde jeg var avhengig, og jeg er mer på nivå med lilleva. Et glass om dagen og kanskje to i helga... :)

Og jeg trodde jeg var avhengig fordi jeg blir litt urolig i kroppen om jeg ikke får dagsdosen min.. :)

Skrevet

Altfor mye! Drikker 1,5 liter hver dag. Var flink en lang periode, men de siste 2 ukene har det vert ille!

Er stort sett de dagene jeg har fri (jobber turnus) I jobbeperiodene er det ikke mye jeg drikker. Skjerpe meg fra neste uke. Kun fredag og lørdager.

Skrevet

Jeg er avhengig og drikker ca 3 liter om dagen. Får hodevondt hvis jeg ikke får den.

Skrevet

For noen år siden drakk jeg gjerne 05, til 1 liter pepsi max. Jeg har aldri opplevd abstinenser. Men kjenner ikke på slikt heller, ligger ikke naturlig i meg å analysere kroppens funksjoner. Irriterer litt, for jeg har lyst å kunne det!

Det endret seg da vi fikk ismaskin, det var bedre og sunnere å "spise" foran tven;) Nam!!

Men er usunn på andre måter:P

Skrevet

Det kommer an på om jeg er hjemme eller på jobb. Jobber 40% nå og de dagene jeg er på jobb er jeg flink og drikker vann og kun 0,5l pepsi max på jobben. Blir jo mer når jeg kommer hjem :P

Er jeg hjemme en hel dag går det fort 1-2 flasker med 1,5l.

Starter dagen med pepsi max og får vondt i hodet uten den.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg drakk vel 2-3 glass hver dag. Men når jeg ble gravid siste gang, smaker det rett og slett vondt hvis jeg ikke spiser i tillegg, så nå er jeg nede i et glass ca annenhver dag eller så...

Noe godt bringer kvalmen med seg altså ;)

• 1 år senere...
Skrevet

6 til 8 flasker om dagen av 1.5 l allså minimum 9 liter om dagen. Vil gjerne slutte men greier ikke.

Skrevet

6 til 8 flasker om dagen av 1.5 l allså minimum 9 liter om dagen. Vil gjerne slutte men greier ikke.

Du må tulle?

Anonymous poster hash: d57fa...b42

Skrevet

Drakk 7-8 bokser om dagen, men er nede i 1 nå :D *klappermegselvpåskuldra*

Skrevet

Jeg drakk 4-6 liter Pepsi Max hver dag inntil 5 år siden. Har ikke smakt siden!

Anonymous poster hash: d8ca1...f88

Skrevet

Linnea Myhre hadde en underholdene artikkel om veien ut av PepsiMAX avhengigheten i vgHELG igår -den anbefales

Skrevet

Jeg drikker 1-2 liter daglig stort sett. Kan fint klare meg på mindre, eller drikke annet, men jeg er veldig glad i pepsi max'en min, i prøveperioder og graviditet har jeg hatt et glass om dagen ca.

Anonymous poster hash: 2c5d8...c0e
Skrevet

Jeg MÅ ha Pepsi Max hver dag, men trenger ingen store mengder. Maks 1/2 L om dagen i snitt tenker jeg..

Anonymous poster hash: 44b0a...c79

Skrevet

Drikker vel rundt 1L per dag og noen ganger en halv liter. 

Anonymous poster hash: 3b581...4fd
Skrevet

Blir rundt 1 1/2- 2 1/2 liter hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...