Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må jeg kjøpe svømmebleier?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke er inkludert i prisen så må du det

Skrevet

Nei, de selger badebukser første gangen på kurset. På de kursene vi har vært på har det ikke vært lov å bruke badebleier eller egne badebukser for babyer, kun de som selges på kurset. (noen stripete nettingaktige bukser m strikk rundt lårene for å fange avføringen inne i buksa) Koster ikke så mye, husker ikke eksakt pris)

Skrevet

Nei, de selger badebukser første gangen på kurset. På de kursene vi har vært på har det ikke vært lov å bruke badebleier eller egne badebukser for babyer, kun de som selges på kurset. (noen stripete nettingaktige bukser m strikk rundt lårene for å fange avføringen inne i buksa) Koster ikke så mye, husker ikke eksakt pris)

Du skriver som om det er slik på alle kurs, men det er det ikke Oslo-mamma.

Kurset jeg gikk på kunne vi enten velge å betale litt mer og få badebleier utdelt i svømmehallen eller så kunne vi ta med badebleier selv.

HI: Du må nesten sjekke opp hvordan det er der dere skal gå på babysvømming.

Skrevet

Da er det nok lurt å høre med kursarrangørene, ja. Vi har hatt barna på tre forskjellige kurs og det har vært samme praksis, men alle har vært i Oslo.

Skrevet

Takk for svar :) jeg sender en Mail for å være sikker!

Gjest peacock
Skrevet

Ingen badebleier her heller, måtte kjøpe badebukse. Og så må de ha på seg ullbody i ren ull (vannet er 32 grader i svømmehallen vår, og det er ikke alt for varmt til babyer).

Skrevet

Hei!

Må jeg kjøpe svømmebleier?

:)

Vi måtte kjøpe svømmebleier. Det var alt babyen hadde på seg. Varmt og godt i bassenget vi var i :)

Skrevet

Takker for alle svar :)

Enden på visa var at jeg fikk kjøpt en badebukse på kurset for en femtilapp. Man kunne også bruke badebleier eller egen medbragt badebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...