Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 fullgåtte uker - og kjenner jeg begynner å lengte etter å se henne og holde henne.. Noen som har lyst til å se når hun har tenkt seg ut?- og om mulig hvordan fødselen blir, stor hun blir osv? termin 24.juni :)

på forhånd tusen takk for din tid :)

Smil og vink, Elise 280283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp at fødselen starter 23 men at vesle jenta di kommer på termin datoen 24 juni..

Skrevet

får opp juli jeg... helt i starten 1-2juli...

-stjerne

Skrevet

får opp at fødselen starter 23 men at vesle jenta di kommer på termin datoen 24 juni..

23 er min menstermin :)

får opp juli jeg... helt i starten 1-2juli...

-stjerne

overtid? *phuu..* Hadde håpt noen så tidligere fødsel jeg :) Typ omkring uke 37 ? :) Men tiden flyr jo uansett :) Nok å gjøre frem mot den tid - og overlykkelig for å få lov til å oppleve å få et tredje barn - og selvfølgelig ekstra stas at det blir ei lita frøken :)

Takk for deres tid :)

Flere som vil se?

Skrevet

ho kommer en dag det virkelig er hetebølge... om det er i juni eller juli er jeg ikke sikker på.. er ikke god på fødsel ;) men føler det er sååååå varmt på sykehuset!

Skrevet

ho kommer en dag det virkelig er hetebølge... om det er i juni eller juli er jeg ikke sikker på.. er ikke god på fødsel ;) men føler det er sååååå varmt på sykehuset!

Det husker jeg du har sagt tidligere adine *smiler ved tanken* Høres herlig ut.. hihi.. God klem *for gode tilbakemeldinger*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...