Gå til innhold

Vanskelig dag i dag !!

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter

I dag syns jeg det er vanskelig å være barnløs. Denne uken har det kommet to nye annonser på graviditet som da resulterer at vi er de eneste igjen som ikke er gravide eller har barn fra før.

Syns det er så urettferdig at jeg ikke skal bli gravid og må gjennom dette ivf styret uten å vite om det blir positivt utfall noen gang..

Prøver selvfølgelig å være positiv og tenke at selvfølgelig går det tilslutt men i dag er det virkelig vanskelig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143933749-vanskelig-dag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg føler med deg!! Jeg har faktisk bare ei venninne som bor i nærheta som ikke er gravid akkurat nå, og noen har også barn fra før. Jeg blir så sliten i hjerte av at graviditene blir fokus på alle eventer, jeg er jo lykkeligst og var det morsomst når jeg IKKE tenker på det! Blir sliten av å tenke på det hele tiden....

Jeg prøver å glede meg på andres vegne, og jeg klarer det jo også.. MEN, det er veldig trist når ALLE andre blir gravide. Nå syns jeg det er skikkelig baby-boom igjen, "Alle" i omgangskretsen og på facebook er gravide eller føder i disse dager.. Men, prøver å holde ett positivt fokus og tenke at det engang blir min tur også.

Lykke til alle her inne!! :)

Annonse

Kjære Metti! Jeg skriver under på innlegget ditt. Skjønner godt at du har enkelte dager hvor alt virker så meningsløst, svart og håpløst. Og at hele verden går videre mens dere står på stedet hvil. Klart det hadde vært lettere om man hadde en dato å forholde seg til, et tidsperspektiv, "hvis jeg bare holder ut til da - så er det min tur"! Men istedet så vandrer vi rundt i et tåkelandskap hvor ingen klare holdepunkter er i sikte, og hvor vi bare må vandre rundt og vente, vente og vente. Og på ett eller annet vis bevare håpet. La deg selv få være i den tette tåka i dag, la deg selv være trist, fortvilet, skuffet og opprørt. Det eneste jeg kan trøste deg med er at triste dager vil komme, men de vil også gå igjen. Stor varm klem!

Søte dere er !! Går litt bedre nå :) har akkurat tatt puregon sprøyten så håpe at det kommer mange fine egg etterhvert !!

Vét at jeg kommer til å få en syk knekk dersom forsøket blir negativt men en må jo alltid prøve for uten kommer eg ingen vei.

kjenner meg godt igjen Metti... her har det bare vært meg som er barnløs ganske lenge... mange har fått to eller er igang med nr 2.. jeg koser meg mye med deres barn, men stikker litt innimellom må innrømmes..

men en dag må bli alle her inne sin tur, så urettferdig kan ikke verden være at vi skal gå gjennom dette uten en lykkelig slutt, det nekter jeg å tro på;)

goood helg allle fine damene;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...