Tidenerinne Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Lager en testeliste jeg, siden det ser ut til at vi er såpass mange som skal teste i løpet av mai! Jeg syns det er hyggelig å kunne følge hverandre, og håper på mange POSITIVE resultater! 15 mai: Tidenerinne Vel, jeg skulle teste om 16 dager sa jordmor som inseminerte meg. Jeg vet at jeg ikke kommer til å vente så lenge før min første test tas, så jeg skrev opp datoen 14 dager etter ins. Det får holde! Trollmor, Lycine, Anonym, Philomele og alle dere andre som venter på testing eller turen ned, sleng dere på testelista!
lycine Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Inseminert i dag! Skal jo teste om 16 dager men kjøper nok en haug med tester og begynner ca. 15. Mai!
Tidenerinne Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2012 Lycine, fint det er flere enn meg som ikke orker å vente alle 16 dagene! Jeg har en haug av billigtester liggende, så kommer til å begynne før! 15 mai: Tidenerinne 15 mai. Lycine
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hei. Nå har jeg IKM i morgen, og tanta kommer nok tror jeg :-( Begynte å spotte litt i dag så håpet er nok ute for min del desverre... men skal teste i morgen uansett! Hadde vel vært vel mye flaks å treffe på første forsøk en gang til ;-) 5. mai: Trollmor 15.mai: Tidenerinne 15.mai: Lycine
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 5. mai 2012 #5 Skrevet 5. mai 2012 Da ble det negativ test på meg samtidlig med at tante rød kom på besøk ...
Tidenerinne Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2012 Da ble det negativ test på meg samtidlig med at tante rød kom på besøk ... Off, det var kjedelige nyheter
lycine Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Huff, så dumt. Håper det går bedre neste gang, og ikke minst at det går greit med deg.
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 6. mai 2012 #8 Skrevet 6. mai 2012 Huff, så dumt. Håper det går bedre neste gang, og ikke minst at det går greit med deg. Det var kjedelig, men forventet... Meen i og med at jeg allerede har en nydelig jente så tåler jeg å få noen skuffelser også ;-) Minuset er at det er slitsomt (og dyrt!) å reise til København hver måned!
Philomele Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Hei alle sammen Jeg slenger meg med på lista.:-) Har kommet litt sent i gang med forsøket - er på stim.dag seks i kort regime i dag, men hvis alt går etter planen tester jeg i uke 22, dvs. siste uke i mai. Ønsker alle lykke til her- måtte vi lykkes snart.:-) Klem fra Philomele
Koneogkone+2jenter Skrevet 11. mai 2012 #11 Skrevet 11. mai 2012 Da er vi igang også, første forsøk på søsken. 5. mai: Trollmor 15.mai: Tidenerinne 15.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente
lavida2012 Skrevet 11. mai 2012 #12 Skrevet 11. mai 2012 Hei, Drar ned på lørdag 12.mai, og hvis alt går etter planen blir det test den 28.mai (hvis jeg klarer å vente så lenge.... Lykke til alle sammen!
lavida2012 Skrevet 13. mai 2012 #13 Skrevet 13. mai 2012 Da har jeg vært nede i Køben....så er det bare å vente :-) 5. mai: Trollmor 15.mai: Tidenerinne 15.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente 28.mai: lavida2012
lavida2012 Skrevet 13. mai 2012 #14 Skrevet 13. mai 2012 Jeg oppdaterte ikke listen forresten, så for de som har fått negativt. Beklager så mye. Stå på, bedre lykke neste gang. Dette skal gå!! :-)
Tidenerinne Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2012 (endret) 5. mai: Trollmor - neg 15.mai: Tidenerinne - pos? 15.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente 28.mai: lavida2012 Jammen??? Kan det stemme??? 13 dpo, og jeg skimter en svak strek! Kan jeg ha hatt så flaks at jeg lykkes allerede på første forsøk? Men hvis det stemmer er jeg allikevel realist, etter SA høsten 2011 er jeg fullt klar over at det ikke nødvendigvis går hele veien. Men skal i alle fall teste i morgen og se om streken har blitt sterkere! Endret 14. mai 2012 av Tidenerinne
lycine Skrevet 14. mai 2012 #16 Skrevet 14. mai 2012 Så spennende! Jeg har tatt to negative tester allerede... for utålmodig til å vente!
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 14. mai 2012 #17 Skrevet 14. mai 2012 5. mai: Trollmor - neg 15.mai: Tidenerinne - pos? 15.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente 28.mai: lavida2012 Jammen??? Kan det stemme??? 13 dpo, og jeg skimter en svak strek! Kan jeg ha hatt så flaks at jeg lykkes allerede på første forsøk? Men hvis det stemmer er jeg allikevel realist, etter SA høsten 2011 er jeg fullt klar over at det ikke nødvendigvis går hele veien. Men skal i alle fall teste i morgen og se om streken har blitt sterkere! Så spennende :-) krysser fingrene for deg!!!
Tidenerinne Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #18 Skrevet 14. mai 2012 Takk Trollmor! Og har hatt flere negative jeg også Lycine. Jeg begynte å teste på dag 7 (ja, altfor tidlig - jeg vet!) sterkt oppmuntret av min lillesøster som har insistert på at jeg skulle begynne tidlig og har vært med meg på telefonen hver gang, hehe. Alle testene var helt hvite. I går tok jeg meg testefri da jeg uansett ikke hadde følelsen av å være heldig allerede første gang. Men i dag fikk jeg altså utslag, 13 dpo. Hvilken dag er du på Lycine?
Sunshine12 Skrevet 14. mai 2012 #19 Skrevet 14. mai 2012 Hei! Ny her - men testet postivt i dag! Etter tredje forsøk med ED i Spania - var det nesten uvirkelig å se resulatet. Men hva nå? Mye skal klaffe de nærmeste månedene. Noen med gode råd til ny-testede med positivt resultat (14 dager...)?! Bør jeg teste ofte fremover for å følge med?
tingeling71 Skrevet 15. mai 2012 #20 Skrevet 15. mai 2012 Sunshine: Det går an å ta blodprøve for å sjekke at HCG(?)hormonnivået stiger som det skal ved graviditet. Ta to blodprøver med et par dagers mellomrom for å sjekke at det stiger som det skal. Da blir du fulgt opp av legen din videre med mindre du vil gå til gynekologen din. Du kan også følges opp av jordmor.
tingeling71 Skrevet 15. mai 2012 #21 Skrevet 15. mai 2012 Sunshine: Det går an å ta blodprøve for å sjekke at HCG(?)hormonnivået stiger som det skal ved graviditet. Ta to blodprøver med et par dagers mellomrom for å sjekke at det stiger som det skal. Da blir du fulgt opp av legen din videre med mindre du vil gå til gynekologen din. Du kan også følges opp av jordmor. Gratulerer forresten
lycine Skrevet 15. mai 2012 #22 Skrevet 15. mai 2012 Nå er jeg på 11. dag. Har bestemt meg for å teste igjen 18. mai. Har sterk følelse av at prøven blir negativ... men hvem vet? Ingen spesiell grunn til at den skal være det! Gratulerer med positiv test tidenerinne og sunshine12!
Koneogkone+2jenter Skrevet 16. mai 2012 #23 Skrevet 16. mai 2012 Hvor tidlig begynner dere å teste? Tenkte å vente ca 14 dager, men kan kanskje starte litt tidligere!
Tidenerinne Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #24 Skrevet 16. mai 2012 5. mai: Trollmor - neg 15.mai: Tidenerinne - positiv 15 mai: Sunshine12 - positiv 18.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente 28.mai: lavida2012 Gratulerer masse Sunshine! Og Lycine, det kan fortsatt komme positiv test. Jeg testa mange dager, hoppa over testing dag 12 og testa positivt dag 13! Koneogkone, det var vanskelig for meg å vente med testing i alle fall. Nesten litt flaut å si, men jeg begynte allerede dag 7. Til mitt forsvar får jeg si at det var sterkt påvirket og oppmuntret av min lillesøster (fint å ha noen å skylde på, hehe). Og noen hevder jo faktisk å ha hatt positive tester allerede dag 6. Men man blir jo litt gal av all denne testinga også, så om man klarer å vente litt så er det en fordel!
Rødhette73 Skrevet 16. mai 2012 #25 Skrevet 16. mai 2012 5. mai: Trollmor - neg 15.mai: Tidenerinne - pos? 15.mai: Lycine 22.mai: koneogkone+litenjente 28.mai: lavida2012 28.mai: Rødhete73 Hvis alt går etter planen i morgen så blir det test dato den 28.mai. Dette er vårt 3 IVF søsken forsøk inkl. et avbrutt fryseforsøk, så vi krysser fingrene for at dette skal gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå