CamillaJ Skrevet 4. mai 2012 #1 Del Skrevet 4. mai 2012 Hei! Synes det er litt "dumt" eller, negativt at det finnes en krangleside, men ingen gladside? Synes vi trenger en plass der vi kan legge inn positive meldinger (utenom på skravlesiden). En plass der man kan kanskje motivere andre, bli inspirert, vise sin lykke eller lignende. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men håper at noen klarer å dra ideen ut av hjernen min og inn på forumet. Som en side med bare de gode nyhetene, rosen og kosen! Happysite! Ønsker dere en fin maidag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #2 Del Skrevet 4. mai 2012 (Pssst.: Foreslår at du tar deg en tur inn på kranglesiden på DiB (Ikke BiM!!!) og leser litt der. Kan hende du endrer mening og skjønner at vi allerede har en gladside her... Men ikke si det til noen andre... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CamillaJ Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mai 2012 (Pssst.: Foreslår at du tar deg en tur inn på kranglesiden på DiB (Ikke BiM!!!) og leser litt der. Kan hende du endrer mening og skjønner at vi allerede har en gladside her... Men ikke si det til noen andre... ) Haha, jeg ser hva du mener:p Har alltid lurt på om enkelte ville vært like tøff i trynet om de hadde møtt disse menneskene ansikt til ansikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 4. mai 2012 #4 Del Skrevet 4. mai 2012 Heisann. Skravlesiden er ment som et motstykke til kranglesiden. Håper derfor du kan bruke dette forumet, blant andre forum, til å dele gleder fra hverdag og eventuelt svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå