ØnskerBIM87 Skrevet 4. mai 2012 #1 Skrevet 4. mai 2012 Et spørsmål bare. Jeg har fått pergotime for 5 perioder. Er ferdig med nr 4 nå og lurer på om det er noe særlig vits for meg å bruke det. Jeg har stabil syklus. Har stabil eggløsning. Problemet ligger liksom ikke der. Skal inn å sjekke eggledere med en operasjon snart. har endometriose i tillegg, så tror det er DET som ødelegger. Kan jeg bare slutte eller må jeg ta ut de fem gangene?
*Smiley* Skrevet 4. mai 2012 #2 Skrevet 4. mai 2012 Det var det samme ned meg.Stabile sykluser og eggløsning.På lap fant de ut at egglederne hadde 90 graders knekk pga sammenvoksninger.Etter operasjonen ble jeg gravid 5 mnd etter:) Nå er jeg gravid igjen:) Hadde ventet til etter lap for å se hva de finner hadde jeg vært deg.Pergo kan også få endo til vokse.Jeg fikk endocyste av de og gyn sa at jeg ikke burde ta pergo da.Lykke til:)
ØnskerBIM87 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2012 [quote name=*Smiley*venter nr 3 :)' timestamp='1336124640' post='144207303] Det var det samme ned meg.Stabile sykluser og eggløsning.På lap fant de ut at egglederne hadde 90 graders knekk pga sammenvoksninger.Etter operasjonen ble jeg gravid 5 mnd etter:) Nå er jeg gravid igjen:) Hadde ventet til etter lap for å se hva de finner hadde jeg vært deg.Pergo kan også få endo til vokse.Jeg fikk endocyste av de og gyn sa at jeg ikke burde ta pergo da.Lykke til:) åh så herlig!!! Gratulerer... Oi det viste jeg ikke. Da dropper jeg kuren i alle fall denne mnd. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå