Gå til innhold

Ang. Modningsakupunktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er forskjell fra person til person hvordan ting virker på kroppen, men hva er deres erfaringer med modningsakupunktur? Har aldri prøvd dette før, så det blir spennende å prøve.

Hvor blir disse nålene satt hen på kroppen f.eks? Merker man at noe skjer liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk forrige torsdag, fikk en nål under hvert kne og en nål i hver ankel. Hu sa jeg ville komme til å kjenne murringer både den kvelden, natta og morgenen etter, men jeg kjente ingenting :P

Skrevet

Hvor ofte er vanlig å ta det da? En gang eller to f.eks i uka?

Skrevet

Jeg fikk forrige torsdag, fikk en nål under hvert kne og en nål i hver ankel. Hu sa jeg ville komme til å kjenne murringer både den kvelden, natta og morgenen etter, men jeg kjente ingenting :P

Hvor mange uker er du på veien?

Skrevet

I svangerskapet med førstemann gjorde jeg ingenting. Det ble en igangsatt fødsel 14 dager over termin, som endte i haste KS 3 dager etter det igjen, så min sønn ble født 17 dager over termin.

Med nummer 2 tilbydde sykehuset med modningsakkupunktur. Tenkte at jeg mer en gjerne prøvde det enn å gå igjennom enda en igangsatt fødsel.

Begynte i uke 37, gikk 3 ganger i uker 37, og 3 ganger i uke 38, og rakk 2 ganger i uke 39. Fødselen skjedde 5 dager før termin, 3,5 time fra vannet gikk og riene begynte til han var ute. Helt perfekt :)

Så for meg så velger jeg å tro at det funka veldig så bra :P

Fikk 10 - 15 nåler alt etter hvem det var som satt dem. I hodet, bak ørene, på hendene, knærne, foten, lilletærne osv.

Lykke til :)

Skrevet

Glemte å skrive at jeg kjente ikke noe de første gangene, men i uke 38 begynte jeg å kjenne at det murret etter at jeg hadde vært å satt nålene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...