Gå til innhold

Hvordan kjennes moden livmormunn ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte bare ta og kjenne litt idag.

Og den var ganske myk, kunne lett fått ett par fingre oppi der, om jeg hadde prøvd. Den kjentes ganske tynn ut også? Rundt åpningen der.

Kan jeg være moden da?

Og før noen angriper meg så fikk jeg høre at det var helt OK og kjenne litt forsiktig. Bare vaske hender først.

Sex og fingring er mye verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er da passelig teit vil jeg si. En sier alltid at dette er noe en ikke skal gjøre selv.

Må være et tulleinnlegg!

Skrevet

Det høres jo modent ut, men jeg her ikke peiling jeg egentlig. Hør med jordmor om hun kan kjenne etter! Og jeg tror ikke det er noe farlig at du har kjent etter, mange som gjør det.

Skrevet

Ja tenkte jeg skulle gjøre det. Jeg har hatt så masse vonde kynnere og stramninger de siste dagene. Og masse murriinger

Og idag har jeg hatt litt slim. Ikke med blod da.

Hvorfor er jeg teit som kjente oppi der?

Med rene fingre.

Verre med en svær pikk og hans svære fingre vel, som stanger og gnur oppi der, enn mine rene fingre som så vidt er borti noe..

Dust

Skrevet

He he enig med deg HI :) "Dust" :D

Jeg synes ihvertfall du høres mer moden ut enn meg ;) Ikke det at det sier deg så mye da... Men hvor langt er du på vei? Jeg er 35+5, og min tapp kjennes litt tykk ut. Kjenner også at den må være litt lang (får ikke kjent hvor lang, da jeg ikke komme så langt opp.. Kremt)

Jeg kjenner også på tappen, med rene fingre. Synes det er spennende jeg, og kan ikke i min villeste fantasi tro at det er noe verre enn en pikk nei.. I tillegg er jeg jo selvsagt meget forsiktig.

Lykke til :)

Skrevet

Hehe, en smule hormonell :D

Jeg er 37 uker på vei. så jeg forventer ingenting. Men jeg valgte og ta en sjekk pga at jeg har hatt så mye vondt.

Men jeg gidder ikke stole på meg selv, så jeg velger og la den tappen være i fred og få jordmor til og sjekke neste gang :P

I natt var det så vondt at jeg vurderte og ta en tlf, men det gav seg etter 4-5 timer... -_-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...