Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er 36+2 i dag og føler meg helt sprengt.. magen har ikke sunket noe og halsbrannen har satt inn for fullt (trodde jeg skulle slippe unna denne gangen:))( er 3 gangs) sliter også med kvalme og er rimelig lei nå..... nå er jeg klar for å se lille gutt snart...
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 36+4 i dag og føler meg i veldig fin form Sprengt, ja, men så er det ikke lenge igjen heller.... To dag igjen på jobb før permisjon. Det skal bli nydelig å bare ta ting med ro:)
OssTre<3 Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 36+5 i dag, og har ikke hatt det bedre! Halsbrannen er vekke (!) skjønner ikke noe, for har hatt masse halsbrann, krampen som kom snikende om natten er vekke! Og mine rastløse bein er forsvunnet! Føler meg ikke sprengt, men enda bedre, at magen sitter bedre nå på ett vis. Så jeg har det aldeles strålende Dette er sånn dersom jeg ser bort ifra bekkenlåsningen og løsningen og at jeg stort sett er lenket til sofaen store deler av dagen da ;-p
venterspent! Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er 37+ 3 og skal ikke klage! Har kastet opp og vært mye dårlig i hele 1. og 2. trimester, så siste del har egentlig vært strålende. Fikk store bekkensmerter for 3 mnd siden, som Heldigvis ble mye bedre når hodet kom riktig vei. Godt å være på topp den siste delen av svangerskapet
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Jeg er 35+5, og føler meg relativt bra. Bekkenet krangler, en god porsjon halsbrann, og vannet har inntatt kroppen, men stort sett i fin form. Kommer meg ut på tur hver dag (ikke noe rask trimtur, men mer som en luftetur ) og er forholdsvis aktiv med 3.5-åringen min. Pappan deltar ikke så mye med ham for tiden, da han (til min store glede) er i full sving med å bygge garasje, som også vil gi oss en deilig terasse på 50 kvm Det blir deilig i sommer, med permisjon og et lite gull det Ellers føler jeg at jeg bærer gutten ganske så lavt denne gangen, og dermed sliter jeg ikke noe særlig med vondter i ribbein og her og der, og nå er pusten fin igjen også Så føler ikke jeg kan klage! Men jeg tipper jeg kommer til å kjenne utålmodigheten komme sigende når jeg nærmer meg termin. For med storebror som så vidt gadd å komme ut 10 dager over (etter at jeg ble satt i gang 9 dager over), så har jeg ingen tro på at denne lille gutten kommer til termin heller
Kaktus_86 Skrevet 4. mai 2012 #6 Skrevet 4. mai 2012 Er uke 36 i dag. Er egentlig i grei form, men sliter mye med rygg og bekken. Det er så hemmende for hva jeg kan foreta meg iløpet av dagen, og tar veldig mye energi. I det siste sliter jeg voldsomt med å sove også pga sterke smerter. Dette fører igjen til mindre energi og en superhormonell meg Griner av ingenting! Men har sluppet unna alt av halsbrann, spying og hemoroider, så skal overleve dette her Gleder meg til gutten kommer nå da <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå