Gå til innhold

Får jeg virkelig ikke flere barn? Tlf fra gyn i går, så snille jenter kan dere se? :-(

Anbefalte innlegg

Vel hun ringte meg i går, alvorlig i stemmen, og fortalte meg at med den AMH(eggreserve prøve) verdien jeg har som er målt til 1,4 og 1,1 er nesten uforenelig med en naturlig graviditet. Men som hun sa, mirakler kan se, og jeg har jo el, og FHS verdier på 7,5-8,5 så kvaliteten på eggene skal jo være bra :-(

Når jeg tok den prøven på Medicus i desember så fikk jeg beskjed om at den var normal i forhold til alder og at jeg hadde en redusert sjanse selvsagt i forhold til alderen min. Dette er jo også en av årsakene til at jeg både er forvirret og har vanskelig å takle og skjønne situasjonen :-(

Har store problemer med å akseptere dette, sliter virkelig med det,for jeg hadde virkelig trodd at jeg skulle være mamma til den 3. sjelen jeg alltid har ventet på, lengtet etter og visst at jeg er ment for....

Mange av dere har jo sett graviditet på meg fra vår til sommer, men hva mener dere nå, hva ser dere, vil jeg få denne mirakelbabyen min? (IVF eller pergo er ikke ett valg jeg har)

Så hva mener dere, er det noen som ser noe som helst? Ville blitt evig takknemlig...

Klem fra en sliten og veldig trist Athina.... :-(

Fortsetter under...

Beklager at jeg er så feig at jeg ikke bruker nick(siden jeg ikke annser meg som klarsynt) men av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i deg og ditt nick.

Kanskje på tide å slutte å henge innpå her:-)

Gang på gang tenker jeg på deg og August, så mye at jeg faktisk bare måtte si det. Selv om jeg hverken er synsk eller annet.

Håper du lykkes snart!(og håper intuisjonen min er riktig!)

Er ikke lett og se hjertet ditt..(lese deg)

Du har en veldig stor sorg der.. Har en del ting du burde ta tak i og finne ut av før du tar store avgjørelser.

Tror den drømmen du har og har sett kommer til og bli oppfylt..men kanskje ikke på den måten du tror.

Dette var leit å lese! Men jeg føler fortsatt at du er ment for en til! Føler fortsatt sommer på deg jeg! Behold håpet det er det viktigste vi har!!! Gode klemmer til deg!!!

har alltid hatt en forkjærlighet for mai måned for deg... nå tenker jeg at det er en mulig termin mnd.. du skal nok få en til ja!

GOD klem!!

Vel hun ringte meg i går, alvorlig i stemmen, og fortalte meg at med den AMH(eggreserve prøve) verdien jeg har som er målt til 1,4 og 1,1 er nesten uforenelig med en naturlig graviditet. Men som hun sa, mirakler kan se, og jeg har jo el, og FHS verdier på 7,5-8,5 så kvaliteten på eggene skal jo være bra :-(

Når jeg tok den prøven på Medicus i desember så fikk jeg beskjed om at den var normal i forhold til alder og at jeg hadde en redusert sjanse selvsagt i forhold til alderen min. Dette er jo også en av årsakene til at jeg både er forvirret og har vanskelig å takle og skjønne situasjonen :-(

Har store problemer med å akseptere dette, sliter virkelig med det,for jeg hadde virkelig trodd at jeg skulle være mamma til den 3. sjelen jeg alltid har ventet på, lengtet etter og visst at jeg er ment for....

Mange av dere har jo sett graviditet på meg fra vår til sommer, men hva mener dere nå, hva ser dere, vil jeg få denne mirakelbabyen min? (IVF eller pergo er ikke ett valg jeg har)

Så hva mener dere, er det noen som ser noe som helst? Ville blitt evig takknemlig...

Kjære deg..

Dette var utrolig trist å lese..men vet du..jeg har fortsatt troen på at spiren fester seg hos deg snart..for får opp sommer..juli-august på deg..men føler at du må slappe av..ta ferie..nyt sommeren..så vil mirakelet skje...

Vet veldig godt at det er vanskelig å slappe av..for ønsket om en spire er så stort..og pågrunn av alderen blir man litt stresset også...

Men får opp her at du klarer å koble ut i sommer..og da sitter spiren...prøv å ikke tenk over alderen din..kos for å kose..det har vi startet med her i heimen..om det virker vil tiden vise..vi er fult opptatt med å planlegge å få hund...

lykke til vennen

Annonse

Beklager at jeg er så feig at jeg ikke bruker nick(siden jeg ikke annser meg som klarsynt) men av en eller annen grunn har jeg hengt meg opp i deg og ditt nick.

Kanskje på tide å slutte å henge innpå her:-)

Gang på gang tenker jeg på deg og August, så mye at jeg faktisk bare måtte si det. Selv om jeg hverken er synsk eller annet.

Håper du lykkes snart!(og håper intuisjonen min er riktig!)

Uansett så setter jeg pris på det :-) Jeg håper jo at magefølelsen din er riktig og at det er noe i det :-)

Igjen, tusen takk :-)

Er ikke lett og se hjertet ditt..(lese deg)

Du har en veldig stor sorg der.. Har en del ting du burde ta tak i og finne ut av før du tar store avgjørelser.

Tror den drømmen du har og har sett kommer til og bli oppfylt..men kanskje ikke på den måten du tror.

Takk for at du tok deg tid til å se på meg :-)

Og ja, det er nok en sorg der siden jeg alltid har trodd at jeg var ment å bære frem 3, men jeg ser ingen andre måter å bli 3.barns mor enn å bære dem selv. Har 2 fra før så nå blir det ekstra kos og oppmerksomhet de for å oppveie andre ønsker :-)

Dette var leit å lese! Men jeg føler fortsatt at du er ment for en til! Føler fortsatt sommer på deg jeg! Behold håpet det er det viktigste vi har!!! Gode klemmer til deg!!!

Tusen takk Bella'n min :-)

Jeg håper alltid jeg også, men er nok mye mere realistisk nå enn før jeg fikk den samtalen..... og nå har jeg hatt el igjen og er i dpo land og selv om jeg vet hva legen sa så er det vanskelig å slippe denne verden altså ;) Men jeg heier på dere andre, og unner dere alle nye mirakler hver dag :)

Klem tilbake

har alltid hatt en forkjærlighet for mai måned for deg... nå tenker jeg at det er en mulig termin mnd.. du skal nok få en til ja!

GOD klem!!

Tusen takk søte snille Adinemora :)

Merkelig at man 'vet' at man er ment for noe og hvor knust man blir når noen slår føttene under deg :( Men jeg håper at du har rett ang mai, enten termin eller at den sitter :-) Har nettopp hatt el, enten i dag eller i går så uansett hva egen sier, så havner man i dpo land når man har prøvd så lenge og kjenner disse stikningene i eggstokkene :)

Go'klem

GOD klem!!

Kjære deg..

Dette var utrolig trist å lese..men vet du..jeg har fortsatt troen på at spiren fester seg hos deg snart..for får opp sommer..juli-august på deg..men føler at du må slappe av..ta ferie..nyt sommeren..så vil mirakelet skje...

Vet veldig godt at det er vanskelig å slappe av..for ønsket om en spire er så stort..og pågrunn av alderen blir man litt stresset også...

Men får opp her at du klarer å koble ut i sommer..og da sitter spiren...prøv å ikke tenk over alderen din..kos for å kose..det har vi startet med her i heimen..om det virker vil tiden vise..vi er fult opptatt med å planlegge å få hund...

lykke til vennen

Takk for at du så på meg rosen :)

Jeg håper du har rett, og jeg håper jeg får koblet ut og ikke tenke så mye på det i sommer, men det er jo dette med at har man prøvd så lenge så er det automatikk i det hele vil jeg tro :) Men er mye mere realistisk nå og innser at blir det en til så er vel mirakler mulige, og tar det ikke for gitt at jeg kan bli eller har mulighet for å bli gravid hver mnd :)

Varm klem

Annonse

hei kjære deg <3

jeg mener og føler at det skal komme en til <3 sommeren er din <3 jeg håper at dette er ditt mirakell adine <3

Skjønte at den var til meg ;) Og tusen takk for at du tok deg tid, da trenger jeg ikke å sende deg pm vettu :) Skal uansett kose meg i sommer så får vi se om det blir resultater av det :)

Klem

har lite tro på at du IKKE skal få flere!

Sommeren kommer opp hos meg. Juni spesielt :)

Da krysser vi fingre for at sommeren er tid for mirakler :)

Takk for at du så på meg vennen :-)

Klem

Jeg har lest opp og ned i mente ang AMH og verdier, og gynekolgen hadde nok rett i at ett mirakel må til...eller ivf som ikke er aktuelt :(

Men jeg tror på mirakler, men er grenser for hva jeg vil utsette meg selv for, så jeg lar sommeren gå sin gang så setter jeg stopp og da mener jeg helt stopp når august er over....

Takk alle sammen for hva dere ser og at dere bruker verdifull tid på meg, uendelig takknemlig for det :-)

Varme og lange klemmer til alle! :-) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...