Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 22 nå, og har i flere uker hatt plagsomme kynnere. Bor i 2.etg og klarer knapt å gå opp trappene før magen blir steinhard og ubehagelig. Jeg er generelt veldig aktiv av meg, men lå lang på sofaen fra uke 6 t.o.m uke 15 pga kvalme, oppkast og ren utmattelse, og nå når formen er bra igjen har jeg sånn et voldsomt behov for å trene eller iallefall kunne gå en tur i litt tempo. Jeg kommer til å bli smågal av å måtte sitte rolig i 4 mnder...! Er det noe andre som sliter med dette? Er det evt noe man kan gjøre?

I mitt forrige svangerskap var jeg i kjempegod form hele tida. Trente og løp i trapper helt til dagen før jeg fødte, så dette her er utrolig kjedelig og frustrerende! Jeg trenger å bevege meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143933565-fysisk-aktivitet-og-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så kjedelig med sykemelding! Kjenner jo også her at det hjelper å roe ned og ta det rolig, men det er vanskelig når hodet sier at jeg trenger å bevege meg :o

Leste litt om muskelkramper og magnesium, og tenkte faktisk å prøve dette i en periode for å se om det kan hjelpe! Håper du kommer deg tilbake på jobb igjen etterhvert :)

Føler med deg! Sleit med mye kvalme og oppkast fra uke 7-16. I uke 13 begynte kynnerne som har blitt ganske ubehagelige og plagsomme. Bare for å toppe det hele, så har jeg fått bekkenløsning, så de "gode" dagene er ikke så gode lengre. Jeg er bare 21 uker på vei og har allerede vært sykemeldt siden uke 8, og det er ikke alltid jeg klarer å være alene med ettåringen min. Jeg har desverre ingen råd, men du er ikke alene :)

Du er ikke alene! Er i uke 24 nå og får kynnere bare jeg går en liten tur! Var ikke sånn med nr 1, så litt uvant dette, og ikke minst plagsomt. Godt det er verdt det. :) Men tiden blir lang, og kjedelig å bremse seg selv sånn hele tiden. Lykke til videre. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...