Gå til innhold

Tips til flink frisør i Porsgrunn/Skien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med tips!

Jeg har hatt flere dårlige erfaringer med hårbleking flere steder i området her. Klipp er så som så... det har stort sett gått bra(har halvlagt hår som er enkelt å klippe).

Men å stripe håret er tydeligvis vanskelig!! Etter at min faste frisør omskolerte seg har jeg hatt problemer med å finne noen som KAN å stripe hår uten at det ser for kunstig eller overbleket ut.

Hjeeeelp.

Skrevet

Arkaden frisør i Skien :)

Skrevet

Walid frisør i Skien bruker jeg, striper og klipper meg jevnlig der og er superfornøyd, billig er det også! :)

Skrevet

Beste resultat på striping jeg har fått, var Nikita på down town. Men det var også den dyreste...så har bare vært der en gang. Men da var jeg ihvertfall utrolig fornøyd! vurderer snart en tur dit igjen, da hele 3 bryllup står for tur snart. Har ellers stort sett brukt Tango, med varierende hell, men hvis jeg har klaget, har de rettet opp uten protester.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg skal aldri bruke Walid. De er kjempe dårlige og veldig uhoflige mot kundene. De er jo billige, men når de damene som jobber der kommer med upassende kommentarer og fniser i respons til et vanlig sporsmål om pris så synes jeg at dette er ikke noe sted at jeg vil støtte. Skien Frisør salong rundt hjørnet er mye bedre - og også minst like billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...