Gå til innhold

10 UKER IGJEN!!! <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går fort å i dag er jeg 30+0 :D <3 herlig....

Gleder meg masse til hun kommer....

MåTTE bare rope ut en plass :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to! 16.07? Tiden går fort fremover nå!

Skrevet

Jeg også, er 30+1 - termin 14 juli :-)

håpa tiden går fort!! :-)

Skrevet

15.07 :)

Skrevet

Ble trykt litt fort her. Opprinnelig etter min mening har jeg termin 14 juli, men ul sier 15 juli... ( er IVF forsøk )

Skrevet

19.juli er terminen her ! Gleder meg til tirsdag når jeg runder 30 uker jeg også - det er så motiverende å begynne på 3-tallet og kunne telle ned fra 10. Da er 75% av jobben gjort!

Synes også det er herlig at folk har begynt å respondere med: "Da har du jo ikke så lenge igjen" når jeg forteller hvor langt jeg er på vei! Elsker det, føles nesten som om de hjelper meg litt på vei :D .. og om bare 2 uker, da er det kun 2 måneder igjen, og man kan si at man er i 8 måned. Er så fornøyd med tanken på det altså! :D

Skrevet

12 juli her ;) Nå er det ikke såå lenge igjen jenter ;) JIPPI!!!!

Skrevet

Jippi Jippi. Samme her! 29+6 i dag. Bare 10 uker igjen og bare 6 uker igjen til permisjon, det er jo bare 1,5 mnd til. Herregud så fort det går, og formen har vært så bra og magen så liten at det har jo gått som en drøm sånn fysisk sett!

Heia heia til oss alle

Skrevet

Jeg har også termin 12. Juli :)

Skrevet

Jeg har også termin 16.07 og føler at nå har vi kommet over en ny barriere. "bare" ti uker igjen :P blir nok litt vasking av babyklær og klargjøring av rom i ukene som kommer. Gleder oss!! :)

Skrevet

20. Juli her :) endelig kjennes det ut som at vi kan begynne å telle ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...