Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dokumentasjon på svangerskapet sender dere inn? Er det meningen man skal sende kopi av helsekortet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ha bekreftelse på termindato fra enten lege eller jordmor. Den får du ved å spørre etter uke 26. :)

Skrevet

Takk! Er i uke 34, så det er på tide å sende inn :)

Syntes det var litt voldsomt å sende kopi av helsekortet, da det potensielt kan stå endel opplysninger der man ikke vil spre til alle.

Skal til legen på tirsdag, så da ordner det seg :)

Skrevet

Legen skrev bare en lapp hvor det sto at hun bekrefter svangerskapet og termindato. så la jeg bare det bakerst i søknaden. funka det, for søknaden er innvilget.

Skrevet

Be legen/jordmor ta kopi av ultralyd-skjemaet (det blå arket du får etter ultralyden) det er mer enn godt nok:-) husk sign!

Skrevet

Legen skrev bare en lapp hvor det sto at hun bekrefter svangerskapet og termindato. så la jeg bare det bakerst i søknaden. funka det, for søknaden er innvilget.

Hvor lang tid tok det før du fikk brev om at den var innvilget?

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk brev om at den var innvilget?

ca 3 uker!

Skrevet

Legen min skrev bare en håndskrevet lapp med stempel og underskrift. Hun sa at jeg ikke skulle sende med kopi av UL-skjemaet, for der står det mer enn NAV trenger å vite. Men det er jo opp til hver enkelt selvfølgelig.

NAV er nøye på at det må være bekreftelse etter uke 26 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...