Gå til innhold

3D ultralyd

Ruger på 2 små gull <3

Anbefalte innlegg

Hei :) Noen av dere som har vært på 3D ultra når dere ventet to små? Jeg har bestilt time neste tors, er da i uke 26. Tenker en del på hvordan resultatet av timen blir, om det er bortkastede penger å tid.. Vi bor 3,5 timer unna med bil en vei, så må bruke en hel dag på dette. Men jeg har så lyst!

Spurte jordmoren når jeg var sist på ul, men hun mente de lå litt vanskelig til, så det var ikke sikkert det ble noe bra resultat!..

Noen av dere som har vært, å ble det bra resultat?

Fortsetter under...

Eg fikk 3D bilder når eg var sist på ultralydkontroll på sykehuset. Det var utrolig gøy å de dem i 3D. Da var eg ca 23 uker.

Jenta ligg litt bak så var vanskelig å se henne, men fikk ett flott bilde av gutten.

så er spendt nå når eg skal på ny UL på tirsdag da er eg 27+2. Tror nok ikke eg blir å bestille egen time til 3D ultralyd.

Tusen takk for svar :) Her jeg bor har vi ikke 3D maskin, så jeg har bare fått sett de i vanlig 2D. Tenker tanken på at dette er kanskje det eneste svangerskapet jeg går igjennom, så er derfor litt redd på at jeg blir å angre hvis jeg ikke prøver. Tror jeg tar timen, å skulle det bli dårlige bilder eller filmsnutter, så har jeg iallefall prøvd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...