Mamma til 3? Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ble målt til 24 cm. i uke 24, så dette er helt på grensa på det grønne feltet. Legen sa ikke noe på det, men jeg forstår jo at dette er i overkant av normalen. Hva ligger dere på? Kan jeg regne med at mini ikke er så mini likevel?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Lå på 27 cm i uke 25. Har vært på ultralyd nå i uke 33, og babyen er 2% større enn gjennomsnittet. Så for min del betydde det "ingenting".
Mamma til 3? Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2012 Takk for svar! Var du på ultralyd fordi målet var så stort? Legen min nevnte ikke det i det hele tatt, så regner med at målet mitt er greit så lenge det ikke går så langt utenfor det grønne området etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Nei, det hadde ingenting med det målet å gjøre. Legen min har heller ikke sagt noe om det målet, selv om det var ganske langt over det grønne på begynnelsen.
Mamma til tre gutter Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 som eg svarte ei anna dame her inne, at du ligger høyt på kurven trenger ikkje å bety at babyen er stor.. eg har liggi over det grønne linjene hele svangerskapet med veldig stor mage men inni magen ligger det en liten baby som er 8% under gjennomsnittet.. husk på dette damer, dere bærer babyen forskjellige alle sammen.. det som er viktig er at den kurven holder seg sånn og at det plutselig ikkje er stor forskjeller... så målene diner er perfekte... slapp av og kos deg med magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå