Gå til innhold

Endelig kjente eg spark i hendene mine :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg heilt flat i senga i dag tileg og holdt begge hendene på magen og der kjente eg de eg har venta på lenge :) et lite men kraftig dult :) er i uke 18 no har kjent bevegelse inne der siden uke 14 trur eg... har 2 barn fra før so eg veit ka eg ska kjenne etter :) skal på ul i mårra vi gleda oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy :) er 18+2. Kjenner litt innvendig men ingenting utenpå. Et førstegangs. Har også UL i morgen. Hurra :)

Skrevet

er ikkje lenge til du kjenner de du og da :) kortid ha du termin da? eg har 4 oktober som mens og 8 oktober fra tileg ul i uke 7. so bli spennande og sjå i mårra ka terminen blir :) føle at tida går so fort no....

Skrevet

Gleder meg til jeg kommer så langt at jeg kjenner liv.

Skrevet

Jeg har termin 4 okt ifølge mens. Så spennende å se i morgen på UL.

Skriv her i morgen hvordan det gikk da :)

Skrevet

Å hÅper jeg ogsÅ kjenner liv pÅ utsiden snart.Trur jeg har kjent inni men er førstegangs sÅ hva vet vel jeg :D Er forresten ogsÅ 18 uker i dag og skal pÅ ultralyd i morgen,og etter tidlig ul i uke 7 termin 4 okt :)

Skrevet

So spennende da er vi 3 stk som skal på ul imårra :) da må vi holde kvarandre oppdatert imårra ja :)

Skrevet

Det må vi. Spennende:)

Skrevet

Jeg får en gutt 3 oktober :) :)

Skrevet

eg og fikk termin 3 oktober :)

Skrevet

Ville du ikke vite kjønnet?

Skrevet

Nei vi vil ikkje vete de :) er jo halve spenninga og ikkje vete de :) har gutt og jente fra før so blir spennende og sjå når den kjeme ut :)

Skrevet

Så spennende da. Hadde ikke klart å ikke vite det jeg, men forstår jo det med spenningen også :)

Så utrolig gøy. Fikk du noen fine profilbilder?

Skrevet

han prøvde og få til profilbilde men de gjikk ikkje.. men fikk 2 andre fine bilder :)

Skrevet

Da var d unnagjort og alt så fint ut med krabaten inni magen :) men fikk ikke vite kjønnet dessverre.Fikk ny termin men bare med en dag.3 oktober :)

Skrevet

Men pga veldig lavt/foranliggende morkake så har jeg ikke kjent noe spark enda.Men får en ny sjangs på ul i uke 28 pga dette :)

Skrevet

Klarte de ikke å se kjønnet eller vil du ikke vite det?

Skrevet

Jo jeg ville vite d men han sa at han ikke hadde kikka etter d.Så aner ikke om han kunne se d eller ikke.Jeg så d ihvertfall ikke :)

Skrevet

Ja ok. Men det viktigste er jo å se barnet og at alt er ok :)

Var det ikke fantastisk ?

Skrevet

Jo d var veldig koselig og en stor lettelse at alt stod bra til :) Blei kanskje enda mer virkelig nå også.D er en baby inni der liksom.Så rart..

Skrevet

Jaja da fikk alle 3 termin samme dag da :) de va heilt fantastisk og sjå den lille ja.. har ikkje vert til en ul før der gynekologen brukte so god tid og forklarte og viste oss ka de og de va :)

Skrevet

Fantastisk opplevelse. Vurderer 3D ultralyd om noen uker. Klarer meg ikke uten å se lilleklump

<3

Skrevet

ja de skal ikkje vi da risikerer vi vel og sjå kjønnet :P

Skrevet

Kunne tenkt med 3D jeg å men d er så langt unna.Vil så gjerne vite kjønnet men får se i uke 258 om de kan se noe da og om de vil si d til meg :)

Skrevet

håper du slipper og gå gravid i so mange uker :P hehe... ja dei e somregel greie på dita med kjønn no før va de verre når enn spurte ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...