Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Min sønn sovner ikke med puppen i munnen, men må ha pupp for å roe seg ned så han kan sove. (Ikke når vi triller da). Hva kan vi gjøre istedenfor pupp for å roe ham ned til kvelden. Synging, lesing, bading osv bare girer ham opp. Alt girer ham opp virker det som. Mulig han er veldig trøtt, men han surver ikke. Når han får puppen så detter øya igjen på 3 sekunder og så blir han super rolig og kan sovne ganske fort. Han vil ikke ha smokk.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har ikke erfaring med det selv når barna ikke tar smokk, men har ei venninne som da satt og holdt babyen på armen til han sovnet. Det funket fint og da kunne mannen også legge.
Ezmeralda Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Gutten min roer seg ofte hvis jeg legger en god og trygg hånd på kinnet hans og/eller holder ham i hånden.
Gloria ** Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Dra fingeren rolig ned neseryggen og over pannen, da himler bebisen vår med øynene )
muffin25 Skrevet 4. mai 2012 #5 Skrevet 4. mai 2012 Min roer seg heller ikke med annet enn pupp.. så lurer på det samme.. men nå er ikke min så baby lengre.. hun er 11 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå