Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 Har termin om 1 uke og ikke navn klart! ...vil gjerne finne et fint navn på M, vet ikke kjønn så forslag til både gutt og jente? Tenkt på selv Marcus Mathias (men egentlig litt uaktuelle da de er så utrolig populære) Mira Maya
Sillylilly Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Magnus Morten Marius Marta Marita Margaret Milla
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Det finnes jo utrolig mange navn på M. Her er noen av de jeg liker: Mikkel Martinius Magnus Milla Martine Marte Maria Marielle Mia Maja (liker best den skrivemåten) Miriam Milly
imorgon.. Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Har ei lita Mira sjøl, så synst de er eit fint namn:) Hva med Malvin?
TrippelGlede<3 Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Det er mange fine! Molly Mille Mathea Mikaela Milla Mikael Mikkel Matheo Mattis Martinius
sommertiara Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Maivi Malin Margrethe Mari Mariam Moria Magne Magnar Malakias Marvin Matheus Melvin Mildor
*Dubsgirl* Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Noen jeg liker.. Minea Molly Mina Mathea Maline Mie Matheus Marius Max Martin Milian
eaglebeagle Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Har termin om 1 uke og ikke navn klart! ...vil gjerne finne et fint navn på M, vet ikke kjønn så forslag til både gutt og jente? Tenkt på selv Marcus Mathias (men egentlig litt uaktuelle da de er så utrolig populære) Mira Maya Sønnen vår heter Mikkel, det synes jeg er et "godt" navn.
inimini Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 De jeg liker på M er: Matheo Mikkel Matteus Martin Mio Maia Madelen Mikaela Mina Mathea Marion Molly Marie Martine Marte Milja Likte du noen her?
Mamma til tre gutter Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 hei eg har tre gutter en i 06, 09 og en som kommer i 12... og dei heiter mathias, markus og mikkel.. skal sei at dei to første navnene blei super populære etter at vi hadde valgt dei.. hadde det blitt jente denne gangen hadde det blitt matilde eller mathea... men det blir en gutt og vi er ferdige..
Anquor Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Jente: Matilde Maren Mia Mildrid Marikken Marie Gut: Markus Matias Mats Marius Mikael Martin Magne
2,5barn+1engel Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 mina miriam maya ( heter det selv:) ) mie/mia martine marielle madeleine/madelen Maiken magnus marius martinus martin marcus Mikael/mikkael
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Minda Miranda Monja Mailin Maurits Martinus Melvin Marvin
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Jente: Malia Maylen Medina Moselle Magnilda Maribel Marisol Melita Marika Menora Marlisa Maud Maralinn Marceline Gutt: Morgan Magne Makai Marik Milo Mogens
peggy08 Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 Synes Maren er så fint I tillegg liker jeg Matilde og Matilda. Martin og Magnus tror jeg må bli mine "favoritt" guttnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå