Gå til innhold

Frida og Hedda.. Er det for likt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen synes heller ikke det blir for likt, men mulig bare jeg som er for rar...

Noen forslag til andre jentenavn som passer til storesøsters navn? Vil helst ikke ha noe for fjongete eller spesielt. Gjerne norske navn, men et pluss dersom navnet lett kan brukes internasjonalt. Mange av navnene vi synes er fine er "opptatt", i den form av at andre gravide/ikke gravide har valgt det, eller barna til vennene våre heter det.. Ikke lett det her.

Mannen synes heller ikke det blir for likt, men mulig bare jeg som er for rar...

Noen forslag til andre jentenavn som passer til storesøsters navn? Vil helst ikke ha noe for fjongete eller spesielt. Gjerne norske navn, men et pluss dersom navnet lett kan brukes internasjonalt. Mange av navnene vi synes er fine er "opptatt", i den form av at andre gravide/ikke gravide har valgt det, eller barna til vennene våre heter det.. Ikke lett det her.

Synes heller ikke at det er for likt. Fine navn begge to!

Her er noen andre forslag:

Hedda og Selma

Hedda og Anna

Hedda og Kaja

Hedda og Ylva

Hedda og Nora

Hedda og Alma

Vi vurderer også Frida hvis det blir jente :)

Hedda og ....

Maia

Silje

Hanna

Anna

Annonse

Hedda og Frida passer supert sammen det!!

Hedda og Alva

Hedda og Alma

Hedda og Selma

Hedda og Eira

Hedda og Elise

Hedda og Jenny

Hedda og Una

Hedda og Ingelin

Hedda og Dina

Hedda og Agnes

Hedda og Tilde

Hedda og Tuva

Hedda og Maia

Hedda og Hanne

Hedda og Ingrid

Hedda og Oda

Hedda og Petra

Hedda og Oline

Hedda og Stine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...