Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. mai 2012 #1 Skrevet 3. mai 2012 da har endelig dagen jeg har ventet på kommet skal på tidlig ul idag kl 12, merker jeg både gleder og gruer meg. tenker jo som veldig mange andre "tenk hvis det ikke er noe der?" men har egentlig en litt god følelse også, var jo hos legen og målte hcg forrige uke, og da var den på 26399 (6+2) og den andre var 33165 (6+4) så senket slkuldrene betraktelig av å ihvertfall få bekreftet at hcg steg håper timene frem til kl 12 går fort
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2012 jeg har time 14.30 idag. jeg er 7+1 tror jeg. spennende da oppdater meg om hvordan det gikk da
MammaBrum Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har også ul i dag, 7+6. Er veldig spent, har veksla mellom å være sikker på at jeg mista og tro at det går bra de siste ukene. Det er bare å krysse fingrene
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2012 Jeg har også ul i dag, 7+6. Er veldig spent, har veksla mellom å være sikker på at jeg mista og tro at det går bra de siste ukene. Det er bare å krysse fingrene skjønner godt hva du mener, man går rundt og er ekstra bekymret før man har fått det bekreftet at alt er bra på ul. men får krysse fingrene for at vi alle sammen får se et bankende hjerte på ul idag når idag har du ul da?
Endelig ny spire i magen Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Lykke til begge to! Jeg er 9 uker og har vært på to ultralyder (IVF) Det er veldig godt å se det lille hjerte dunke!
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2012 da var ul overståttt, og alt var i sin skjønneste orden, og fikk se et lite bankende hjerte <3 er utrolig glad og letta akkuratt nå
MammaBrum Skrevet 3. mai 2012 #9 Skrevet 3. mai 2012 Yesssss! Et lite hjerte dunket fint på skjermen, alt i skjønneste orden
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2012 Yesssss! Et lite hjerte dunket fint på skjermen, alt i skjønneste orden så bra koselig å høre jeg merka jeg ble så utrolig letta idet jeg fikk se hjertet banke jeg, var som om jeg ble 10kg lettere
samu Skrevet 3. mai 2012 #11 Skrevet 3. mai 2012 da har jeg oxo vært på UL idag. trodde jeg var 7+1, men det viste seg at jeg var 6+2. greit å vite da. hjertet banket og det så greit ut. men jeg har oxo en DIGER cyste på eggstokken. den er nesten over dobbelt så stor som fosteret. ikke rart jeg har følt det vokse de siste dagene. buksa mi oxo er blitt trang. gynekologen ville nå overvåke cysta så jeg skal ha ny UL om 14 dager. vi får bare krysse fingrene for at den krymper isteden for å sprekke. jeg har egentlig null bekymringer, og det er deilig.
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2012 da har jeg oxo vært på UL idag. trodde jeg var 7+1, men det viste seg at jeg var 6+2. greit å vite da. hjertet banket og det så greit ut. men jeg har oxo en DIGER cyste på eggstokken. den er nesten over dobbelt så stor som fosteret. ikke rart jeg har følt det vokse de siste dagene. buksa mi oxo er blitt trang. gynekologen ville nå overvåke cysta så jeg skal ha ny UL om 14 dager. vi får bare krysse fingrene for at den krymper isteden for å sprekke. jeg har egentlig null bekymringer, og det er deilig. så bra du også fikk se et hjerte banke synd med den cysten, får håpe det går greit. har veldig lite erfaring med slikt. men er bra du har lite bekymringer det går nok bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå