Gå til innhold

HAR LYST PÅ SEX HELE TIDEN ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var slik også før jeg ble gravid.. det kan trenger jeg ikke legge skjul på :P

Og nå som jeg er alenemamma igjen ble ikke den "lysten" noe mindre kan man si :P

Da er det godt at man ikke alltid behøver en mann for å bli sexuelt tilfredstilt, heldigvis finnes det mye man kan gjøre selv også! :P Hehe

Jeg burde kanskje trykke signer som anonym her nå, mtp hvilket innlegg dette er, personlige lyster osv..

Men det bryr jeg meg ikke om, den som ikke tåler/liker at vi prater om slikt (som forresten er en helt naturlig ting! ;) ) Den kan holde seg unna disse emnene! ;)

Jeg har slitt med kvalme helt siden uke 6, så det har ligget temmelig brakk her i gården. De siste uken har formen steget betraktelig, og nå begynner det å komme seg igjen :)

Her forleden drømte jeg at jeg hadde vill sex med sambo, før jeg fråtset vilt i salamipølse.. Hahaha..

Annonse

Send gjerne en god dose hitover! :D

Har aldri hatt lyst på noe særlig med sex i noen av svangerskapene mine, ikke savner jeg det så veldig heller, men mannen hadde nok likt det om jeg hadde hatt litt lyst ;)

Bare nyt det!

Hahaha,det skal jeg gjøre.Hvilket kjønn venter du?

Forrige svangerskap (gutt) var jeg helt vill...... kunne ikke få nok! :-) Hele tiden!

Denne gangen har det vært anderledes... venter jente! Så det har vært litt frustrende denne gangen når lysten har vært helt fraværende!! :-( Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann og vi har pratet om det! :-) Nå har det begynt å ta seg opp juhuuu!! :-)

Har aldri hatt lyst på noe særlig med sex i noen av svangerskapene mine, ikke savner jeg det så veldig heller, men mannen hadde nok likt det om jeg hadde hatt litt lyst ;)

Bare nyt det!

Det vet vi ikke enda:) Men tror det blir jente denne gangen. Det var iallfall ingenting som stakk ut, som vi kunne se :P

Annonse

Bare nyt det!

Det vet vi ikke enda:) Men tror det blir jente denne gangen. Det var iallfall ingenting som stakk ut, som vi kunne se :P

Da er det jente da,sikkert :)

Bare nyt det!

Da er det jente da,sikkert :)

Kan jo ta feil...;)

Sist svangerskap var jeg mildt sagt "inspirert" på sexfronten og hadde masse overskudd av energi, ventet gutt. Denne gangen venter jeg også gutt men har liten energi og interesse for sex, så tror ikke at barnets kjønn avgjør dette. Nyt det mens det er slik, blir tidsnok sliten av amming og nattevåk senere - hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...