Gå til innhold

Positiv billig el test, men cb digital neg

Anbefalte innlegg

Tok en billig først, og den ble pos. Til og med mannen klarte å se at den riktige streken var vesentlig mye sterkere enn teststreken.

Så kom jeg på at jeg hadde cb digital også ... Så måtte jeg tisse på nytt men den var neg. Sjekket så med en billig igjen... Den var positiv, men litt svakere enn den første.

Mulig på grunn av lite urin?

Hmmm... Har funnet el- slim i dag også. Rart, blir gal!!!! ;)

Fortsetter under...

når har du ikm? kan jo være det er litt tidlig enda? ta en ny digital om noen dager, hcg fordobbles jo hver 2 dag. og utflod kan være et tegn på graviditet, jeg fikk en del utflod før ikm, og jeg er gravid :)

lykke til :)

Hehe:) det er snakk om eggløsningstest. Kanskje den ikke heter cb digital? Det er den el testen som gir ett smilefjes eller kun sirkel som indikator:) den er cb sitt merke....

Håper den også trenger mere hormon før den slår ut:)

Annonse

Var det samme i dag også! Ingen tvil om at el test fra billigtester var pos i dag også. Mens cb el testen viser neg... Skjønner ikke dette jeg! Føler at el har vært, eller er i disse dager. De viser ikke positivt ellers i syklusen!

Trodde det var cb man kunne stole mest på jeg. Billig el test ga pos i forrige syklus også, og 16 dager etterpå kom mensen! :) så den stemte da.... Rare greier! Vi får bare trå til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...