Gå til innhold

Bør mannen ta sink under prøvingen?? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sink hjelper til i cellefornyelsen. Siden sædceller er "nye" celler, er sink positivt. Det samme gjelder for deg! Selv om du ikke lager "nye" egg, så skal alikelvel embryoet lage MANGE nye celler og trenger derfor sink ;)

Spis sink! Og B-vitaminer, samt D vitaminer ;)

Sink hjelper til i cellefornyelsen. Siden sædceller er "nye" celler, er sink positivt. Det samme gjelder for deg! Selv om du ikke lager "nye" egg, så skal alikelvel embryoet lage MANGE nye celler og trenger derfor sink ;)

Tusen takk for svar:) Vi ble raskt gravude sist, på 1pp..men mistet i MA uke 12.

Tas sink for at mannen skal produsere flere sædceller, eller for å stryke de?

jeg tar folat og omega 3 nå...

Hvor langt ut i svangerskapet bør man evt ta sink?

Tusen takk for svar:) Vi ble raskt gravude sist, på 1pp..men mistet i MA uke 12.

Tas sink for at mannen skal produsere flere sædceller, eller for å stryke de?

jeg tar folat og omega 3 nå...

Hvor langt ut i svangerskapet bør man evt ta sink?

Mannen tar sink for å lage flere og bedre sædceller ;)

Dersom du ikke får dekket sinkbehovet ditt gjennom kosten (noe svært få av oss gjør pga kostholdet) så kan du godt alltid ta det. Jeg bruker et kosttilskudd som inneholder alt + omega3 da. Jeg gjør alltid dette da jeg ikke spiser nok mat til å få dekket basisbehovene mine.

Kjøper mitt i butikken, Collett tror jeg, multivitamin/mineral eller noe sånt. Er under 70 kr og fungerer til mitt behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...