Gå til innhold

Flere som ikke vet kjønn? Noen følelse? ..og bestemt dere for aktuelle navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempespent på om det er en gutt eller jente der inne, har virkelig ingen følelse for det ene eller andre!

Og...har en hel del jentenavn, men ingen guttenavn klare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet ikke kjønnet.. Og er kjempespente!!! Har funnet jentenavn og muligens guttenavn, men det er foreløpig hemmelig;)

Magefølelsen på kjønn varierer så jeg har ikke peiling egentlig.. Eneste er at svigers er besteforeldre til 12 jenter og ingen gutter så de fleste tror på jente selv om de synes det hadde vært veldig kult om det endelig kommer en gutt:)

Skrevet

Har to gutar frå før, og trur eigentleg at eg ventar gut no også. Men magen er ein god del mindre enn tidlegare svangerskap, og det kan jo dukke opp ei jente også. Men, trur på gut. :) Har to gutenamn og fire jentenamn som er aktuelle.

Skrevet

Vet ikke kjønnet, så er kjempespent :)

Vi har klart og bli enige om guttenavn, men er verre med jentenavn, så får vel bare ta det som det kommer ;) Vet ikke helt hva jeg har følelsen av, men tror nok mest på jente egentlig :)

Skrevet

Vet ikke egentlig, men synes jeg så noe på ul - og dermed er hjernen min skrudd fast på at det er en gutt. Har ikke navn enda. Har to jenter og en gutt fra før, og hadde ikke navn klart til de heller før etter fødselen. Visste kjønn med de to i midten. ;)

Skrevet

Vi vet heller ikke kjønnet. Jeg tror gutt og mannen tror jente. Navn har vi ikke landet på enda, og gjør nok ikke det før babyen er noen dager gammel. Vi har mange forslag til jentenavn, men få til gutt så dette blir spennende.

Skrevet

Vi vet heller ikke, jeg er så spent! Vi har to gutter fra før så oddsen sier gutt igjen, merker at jeg også heller mot gutt da:) Men noen dager er jeg helt over på jentefølelse. Sambo tror definitivt jente pga han synes han så det på ul.....hehe....jeg synes jeg såg en tissefant. Men ingen av oss vet. Jordmora sa hun såg det med 80 % sikkerhet.....men vi bestemte oss da for ikke å vite. Gleder meg sååå til fødsel å få hilse på lille skatten vår. Vi har navn sånn ca klart på begge kjønn....kommer bare litt an på hårfarve etc:)

Det jeg synes er vanskeligst er å finne noen kjønnsnøytrale klær....tenker litt på hentesettet osv. Må jo vaske opp det som skal være innerst mot huden.....har jo helt klart noe pent om det blir gutt....åsså "tør" jeg nesten ikke kjøpe noe jentete, selv om jeg noen dager tror at det er ei frøken der inne hihi, blir litt rar til tider.... :) Noen som har noen tips på noe pent kjønnsnøytralt?? Spenndene er det hvertfall:) å som jeg skal kose meg med nurket!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...