~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Stoler på min egen. Spesielt med ein mann som jobber turnus. Denne gang var ul termin og menstermin lik, men tidligere flytta dei meg ei veke, som i teorien var umulig. Men men... spiller ingen rolle egentlig. Kjem når den kjem...
Hocapontas Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Ul-termin er ni dager senere enn mens-termin, men jeg regner med at ultralydjordmor har mer peiling. Egg kan gå i dvale, sperm er levedyktig lenger enn én dag, el kan ha vært senere enn antatt osv..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 husk at egget trenger tid på å feste seg, og det kan gå litt i dvale. så derfor kan termin bli flyttet også. første gang jeg var gravid vart jeg også flyttet tilbake lell om jeg vet da jeg hadde el.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Man skal vel høre på ordinær UL-termin siden egget trenger tid på å feste seg mange ganger.. Av egen erfaring i første svangerskap var jeg sikker på min, MEN neida - ble satt tilbake nesten 3 uker! Da ble jeg litt urolig for det var jo en kjempeforskjell. Men han kom 4 dager over UL-termin Denne gangen visste jeg ikke helt selv men velger og stole på de, siden det er den terminen man har utgangspunkt i når det gjelder permisjon uansett.
MammaTilToTette + spire Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Mens og UL termin ble den samme denne gangen,så den stemmer vel
julibebis12 Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Jeg går får lege terminen min:) ble uansett bare flyttet to dager tilbake på ul så er ikke store forskjell. selv om den sikkert stemmer mer:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå