mammalykke-til2 Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Går på min 3 kveld nå med sterke menssmerter i ryggen, og kynner som kommer hvert 10 min. Di varer i 30 til 45 sek. Vondt når det står på, men ikke som i fødsel kommer også en del slim med blod i. jeg er 36 fullgåtte uker. Blir en lang måned hvis dette skal fortsette ut uke 40. Gikk 14 dager over med 1mann, så regnet med det denne gangen også jeg. Noen der ute som har opplevd noe av det samme? Gikk dere lenge før fødselen startet?
anna_duck Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Hadde ringt føden, jeg. For meg høres det ut som om fødsel er på tur... Bedre å ta en tur til føden og få dem til å sjekke om det er åpning på gang, enn å risikere fødsel hjemme ;-) På min første gikk jeg i 13 timer føre fødsel var i full gang, og de to neste kom på 3 og 2 timer. Så det kan vel egentlig ikke sammenlignes med det du går gjennom nå ;-) Lykke til uansett hva som skjer :-D
ticalinda Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Jeg hadde svake rier og blodslim i ett døgn før jeg fødte sist gang. Dro inn på sykehuset for å sjekke at babyen hadde det bra etter 20 timer med svake rier. Hadde da 3 cm, men ingen smerter under riene. Riene jeg hadde kom med 5-6 min mellomrom og varte i 45 sek. Sykehuset sa at jeg kunne dra hjem, eller gå en tur for å se om det trigget noe mer. Jeg valgte å gå en 40 min tur, og når jeg kom tilbake så hadde jeg 5 cm, og det ble konstatert fødsel. Riene forble svake helt frem til pressriene slo inn. Vi var ikke forberedte på at det var fødsel på gang egentlig, så noen ganger så følger ikke kroppen "boka". Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå