Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Vi har utendørs jacuzzi, og lurte på om det var galskap å la babyen på 6mnd plaske litt der på som en dag som det var i dag? Holder vel 38 grader og det ligger i le. Blir jo som et lite badebasseng.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Det bør vel gå greit det, blir vel noe av det samme som på babysvømming?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Risikoen for oppblomstring av basillusker hjemme i egne boblebad er MYE større enn i en offentlig svømmehall.. Jeg ville sjekket med produsenten hva som er anbefalt før jeg gjorde det og sørget for GOD rensing først...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 litt tiligt og bade ute for en 6 mnd gammel baby.. om det er 38 grader går det greit med tempraturen men bør ikkje ta babyen oppi om det er varmere.. og som nevnt over selv om det kun er dere som bader der så er det sikkert en bakterie bombe oppi der
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Nei, det er ikke greit. Barn under 3 år skal helst ikke bade i boblebadekar i det hele tatt, selv ikke med boblene av pga at det er så mye bakterier i slike badekar. Jeg hadde ikke vært (er ikke) så nøye med en på 2 år +, men ville ikke tatt en baby oppi.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Synes også det er litt tidlig. Jeg har enda ikke vært komfortabel med å ta med jenta vår i boblekaret, og hun e to og ett halvt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå